vrijdag 1 oktober 2010

Nog twee vakantie-lootjes....

Ik laat nog even twee vakantie-lootjes zien die ik onlangs gemaakt heb.
De bovenste gaat over onze 'High Tea' in 'Kitty's tearoom' in Kingsdown. Ik had bij een Engelse 'Stationery' leuke stempels gekocht met cupcakes en theepotten enzo dus die kwamen goed van pas. ( van 'Papermania' een Engels scrapmerk ) Hier komt-ie:


Papier: effen cardstock en  geel vel van Basic Grey dat bestempeld is


De tweede is nog een lootje van 'Dover Castle'. Echt een prachtig terrein met allerlei oude gebouwen een Saksisch kerkje een Romeinse vuurtoren, mooie oude huizen en ook deze poort op de foto, waardoorheen je het oude kasteel ziet. Kijk maar:


Dit papier is van de 'Panoramalijn' van Making Memories....


17 opmerkingen:

  1. mooie lootjes!
    van die high tea krijg ik gewoon lekkere trek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lo's heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lootjes heb je weer gemaakt Arja. Die tweede is mijn favoriet. Grappig met die postzegels! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lo's van de bovenste krijg ik gewoon honger zo mlekker ziet het eruit op de foto.
    De 2de vindt ik leuk gedaan met die postzegels.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit. Krijg ook trek van de hightea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke Lootjes! leuke die van de High Tea, leuke stempels heb je erbij gebruikt! Ik ben net toevallig een High Tea aan het voorbereiden, grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke lo's heb je gemaakt!
    De stempeltjes bij de high tea lo zijn echt super!!
    Via deze weg ook gelijk even antwoord op de vraag die je bij mij stelde: het vogeltje op het takje is een stans van Marianne Design.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oo, wat leuk die high tea lo, krijg spontaan trek. En met de postzegels vind ik ook erg orgineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wow, wat een leuke stempels zeg, dat lootje ziet er ook "heerlijk" uit haha.. en die onderste vind ik zo gaaf, super!! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Arja wat zijn dat mooie
    layout,s en de stempels is ook leuk
    super gedaan

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie Lo'tjes hoor...
    hele leuke stempeltjes heb je gekocht...
    vind de 2e met de postzegels ook erg mooi!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi! ik vind van de high tea lo de kleuren zo goed gekozen, lekker zoet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke lootjes.
    vind de letters van dover erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lootjes Arja, heel leuk en toepasselijk je high tea stempels :) En het Dover castle ziet er prachtig uit, leuk ook de postzegelvorm van je achtergrond vel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een supergave layouts heb je gemaakt,die lo van de hightea is echt geweldig leuk met die kopjes en theepot staat super en die tweede lo met die postzegels is helemaal gaaf, ook mooie titel
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die laatste LO vind ik errug leuk... ben nou eenmaal gek op vakantie-scrap!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen