woensdag 13 oktober 2010

'Dikke buiken' en 'China Town'.

Ik had al een tijdje een foto klaarliggen van mijn zus Joke en ik  toen we allebei zwanger waren. Hij is uit de zomer van 1990. Ikzelf was in verwachting van de tweede ( Lieke ) en Joke van haar eerste ( Dickie ).  Lieke en Dickie schelen vijf weken: 11 augustus werd Lieke geboren en 19 september Dickie....

Papier: Echo Park


De volgende lay out is nog van de afgelopen zomervakantie. Sanne die dol is op alles wat uit China of Japan komt wilde toen we in Londen waren graag naar China Town. Ik had er zelfs nog nooit van gehoord  maar het was beslist de moeite waard om er een  kijkje te nemen....


Papier: Jillebean Soup

17 opmerkingen:

  1. De bovenste wat een leuke herrinering zo
    de onderste leuk lo mooie en vrolijk kleuren

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die dikke buiken LO!
    en ik zie dat je dochter mijn naam genoot is! erg leuk!
    de 2e LO vind ik ook leuk kwa kleuren!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, twee van die dik buikjes bij elkaar. Ik was zelf twee keer tegelijk met een schoonzus zwanger ,maar heb er geen foto's van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige Lotjes! vooral de eerste spreekt me heel aan, gek he (sta zelf op bevallen nu ;-)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij scrapt altijd met van die lekkere kleurtjes,heerlijk om naar te kijken met dit donkere weer,ik wordt er helemaal vrolijk van :):):)
    Mooie lootjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een leuke
    layout zo met de buikjes
    heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lo's heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke layouts weer! Weer geweldige herinneringen allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey wat een leuke LO heb je gemaakt !
    Heel mooi
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze beiden echt superleuk geworden! Vooral die eerste, ontzettend leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt weer leuke lootjes gemaakt. Die bovenste is wel heel speciaal, zo samen zwanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superlootjes vol frisse kleuren
    erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke foto's en frisse kleuren.
    Heel leuk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha wat een leuke foto en mooi gescrapt

    en mijn zoontje is ook jarig op 11 augustus

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mijn oog viel op de dikke buiken lo: echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke lo's zijn het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke en prachtige layouts, en wat een leuke foto jij en je zus allebei met zwangere buiken schitterend....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen