zaterdag 29 november 2008

Sardientjes

Je zult denken waar gaat dit nu weer over? Sardientjes???? Ja, daar heb ik onlangs een Lay-Out over gemaakt. Nu heb ik ook een heel leuk herfstboekje gemaakt, maar nog geen tijd gehad om die te fotograferen. En omdat het hier ongelofelijk druk is lukt het ook vandaag niet. Vandaar dat ik de sardientjeslayout maar laat zien.

In de afgelopen week ben ik jarig geweest en ben enorm verwend met Cricutheerlijkheden. Nieuwe cartridges, en zelfs het computerprogramma voor de Cricut: Design Studio. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om het uit te proberen maar dat wordt leuk!! Nu is aankomende dinsdag Peter jarig en bovendien is het vrijdag pakjesavond dus ik ben alleen nog maar cadeautjes aan het kopen en verzinnen....

1 opmerking:

  1. Hoi Aja,

    Nog Gefeliciteerd met je verjaardag!
    en wederom weer een leuke scrap, en idd jammer dat je zo weinig tijd hebt, weet er alles van heb hier ook alle verjaardag in dec en jan, en dan ook nog de sint!! pfff, maar ook heel gezellig!

    Groetjes en hoop snel weer wat van je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen