zaterdag 6 december 2008

Pakjesavond...

Na een hele gezellige pakjesavond wil ik jullie toch even wat foto's laten zien. Bij ons hoort bij pakjesavond een surprise én een gedicht als het even kan. Nu was het een hele toer om het voor elkaar te krijgen maar er was voor iedereen een leuke surprise en dat is toch het mooiste van de avond!

Hier komen ze van oudste af aan: Gert. Hij was getrokken door Lieke en die was druk in de weer geweest met waxinelichtjes smelten met rood waskrijt erbij. Ze had dat in een wijnfles gegoten met een lont erin. Toen alles hard was het glas stukgeslagen en ziedaar:  een prachtige kaars. Een papiertje met de aanwijzing waar het cadeautje lag ( op het toilet ) moest hij uit de kaarshals peuteren. Hij kreeg een mobielhouder voor op zijn arm voor het hardlopen.



Ikzelf was getrokken door Peter. Mijn gedicht begon met: "Lieve Ar..." Peter had een heerlijke 'arretjescake' voor mij gemaakt ( recept van de studentenvereniging ) Daar moest ik in gaan graven, en tenslotte kwam er een pakje met vier leonidasbonbons uit. ( hij weet wat voor een lekkerbek zijn moeder is! ) Verder had hij nog leuke scrapspullen gekocht maar die zaten in een tasje dat erbij zat en waren gelukkig niet begraven in de arretjescake!




Peter was getrokken door Sanne. Nu weten we allemaal dat Peter een C.S. Lewis-fan is. En in het bijzonder van de boeken/films van Narnia. Daarom had Sanne de kleerkast uit 'the lion, the witch and the wardrobe' van een doos gemaakt. Hij kreeg er de cd 'psalmen voor nu-deel 3' bij.




Dan Lieke. Die had ikzelf getrokken. Ze wilde graag van die haarspeldjes die je tegenwoordig weer ziet. Ik had hele leuke stippeltjesspeldjes gevonden bij Claires en een soort 'scrap' gemaakt op een smal boekendoosje ( van bol.com ) waar ik de speldjes in verstopt had. Ze kreeg ook nog een oorbellenhanger waar ze alle oorbellen die ze normaal altijd kwijt raakt aan op kan hangen....




Rianne was door Gert getrokken. Zij wilde graag een goede koptelefoon. Dat is Gert wel toevertrouwd. Hij heeft stad en land afgelopen voor een goeie en vond hem bij Dixon. Toen ik voor school bezig was om melkpakken af te knippen voor kerstlantaarntjes zag hij ineens wat in de afgeknipte bovenkanten en maakte daar een koptelefoon van:



Ten slotte onze Sanne. Rianne had een prachtige dansmat voor haar gemaakt. In het gedicht stond dat ze na een mooi dansje haar cadeautje zou krijgen dus ze deed erg haar best en kreeg toen een mooie leren portemonnee.



Nou dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Ik hoop het de volgende weken wat rustiger te krijgen zodat ik weer wat nieuwe scrapdingen kan laten zien!

2 opmerkingen:

  1. Hey Mam!
    Leuke foto's :)
    Het was echt heel leuk :D:D:D
    Ik had niet alleen een portemonnee gekregen maar ook een boekje :P
    Maarja dat maakt niet zoveel uit.
    DoeiDoei, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, het is alweer een tijdje geleden dat ik je website bekeek, maar vind het nu weer leuk om op de hoogte te zijn van jullie wel en wee.
    Hoop jullie binnenkort weer te zien... tot dan!
    enne , je scraps zijn nog steeds geweldig!
    groetjes, Jessika

    BeantwoordenVerwijderen