zondag 16 november 2008

Theedoosjes.

Ik geef nog maar zelden workshops omdat mijn gezondheid dat niet toelaat. In de afgelopen week maakte ik echter een uitzondering voor drie lieve dames die wel een opsteker konden gebruiken....

Ze hadden alledrie een klein theedoosje meegenomen, zo eentje met twee vakjes. Ik had wat extra paddestoelenfoto's en ze kozen allemaal dezelfde foto: die van 'rood-met-witte-stippen'. Het werd een hele gezellige, creatieve avond. Lekker met je handen bezig zijn dat is zó ontspannend!

En het resultaat mocht er zijn! Hoewel de foto's hetzelfde zijn, zijn de theedoosjes heel verschillend. Kijk maar:

2 opmerkingen:

  1. Hoi Arja,
    Wat een leuke site heb je en wat een leuke dingen maak je!Vooral de canvas die je voor je kids maakt zijn ontzettend gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ar, graag zou ik nog een prent op je site zien waarop de theemutsen staan die bij de doosjes horen! lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen