woensdag 30 april 2008

Er is hoop!

Deze gezellige koninginnedag eindigde wel heel speciaal.... Vanaf de bank waar ik zat uit te blazen zag ik ineens een prachtige regenboog door het raam!

Natuurlijk ben ik meteen met mijn camera naar buiten gesneld om foto's te maken. Het was een hele mooie regenboog, helemaal rond, zodat je het begin en het eind helemaal kunt zien. Helaas heb ik ( nog ) geen groothoeklens dus ik kon hem er niet in zijn geheel opkrijgen. Toch kun je de kleuren prachtig zien.

En vergeet nooit: de regenboog is ons van God gegeven als teken van hoop. Zolang wij leven kunnen wij naar God toegaan om gered te worden! Daarom is er hoop!!

3 opmerkingen:

  1. He, die hebben wij gemist! Jammer! De kinderen vinden het altijd erg speciaal om de regenboog te zien (en ik trouwens ook). Je kunt als je goed kijkt de 2e regenboog ook zien. Die is waziger maar nog wel zichtbaar net boven in de linker bovenhoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto zeg!!!
    maar wilde er toch nog iets aan toevoegen. De Heere beloofde dat de wereld nooit meer zou vergaan door een zondvloed!!! Toch wel bijzonder dat we zo vaak nog een teken van de Heere krijgen waarvan nog maar zo weinig mensen de werkelijke betekenis weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arja,

    Wat een schitterende foto die ons wijst op een hele bijzondere belofte. Marjon wees mij op deze site en moet zeggen dat ik regelmatig deze pagina opzoek. Complimenten voor jouw werk!!!

    Groetjes,

    Corine Hoek

    BeantwoordenVerwijderen