maandag 7 april 2008

Sisters

Het gaat gelukkig een stuk beter met me. Ik heb weliswaar nog niet gescrapt, maar ben gisteren wel grote delen van de dag op geweest. De scrap die ik nu laat zien had ik al gemaakt voor ik ziek werd. Het gaat over onze drie meiden. Je zult maar drie pubermeiden hebben!!  Als ik ze daar zo op die foto zie zitten moet ik wel lachen. We waren in een MacDonalds ( nog steeds het favoriete restaurant voor de meiden, gaat dat nog over? ) en daar zaten ze zo tegenover ons. Rianne en Lieke deelden één mp3-speler, ze hebben er allebei een luidsprekertje van in hun oor.....

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je morgen wat beter zou voelen misschien terug op school, de kindertjes hebben je vorige week gemist.
    En zaterdag de FF .... als je nog niet genoeg opgeknapt bent, BETERSCHAP!

    BeantwoordenVerwijderen