dinsdag 15 april 2008

Zusjes...



De laatste tijd ben ik bezig met het inscannen van oude foto's. Je kunt ze vaak wat groter afdrukken dan je gewend bent van zwart-wit-foto's. Nu heb ik dus zowel van Gert als van mijzelf wat jeugdfoto's liggen. Héérlijk scrapmateriaal. Omdat het zwart-wit foto's zijn passen er heel veel kleuren bij, maar ik wil het niet te bont maken omdat het dan weer erg onrustig wordt.

De scrap 'zusjes' gaat deze keer dus niet over mijn dochters ( zoals bij 'sisters' ) maar over mijzelf met mijn zusjes. De foto's zijn door een echte fotograaf genomen in de tuin van de hervormde pastorie in Harskamp waar mijn vader toen predikant was. Mijn jongste zusje Heleen was toen nog niet geboren, dus we waren toen ook met drie meisjes! Arja, Joke en Francine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten