zondag 13 april 2008

'Limburgse scraps.'

Na een druk weekend met zaterdag de Fancy Fair van school begin ik eindelijk een beetje bij te komen. Ik ben de hele week nog moe en trillerig geweest en heb deze week alleen maar halve dagen kunnen werken. Maar nu gaat het beter: Hoera! Je gaat je gezondheid pas waarderen als je niet gezond bent ( geweest ). Het is een cliché maar wel waar....

Ik heb nog wat scraps gemaakt met de foto's uit Limburg. Een dubbele lay-out voor in mijn eigen album en een enkele voor Peters album. In de laatste pizzadoos van Piens atelier, waar ik op geabonneerd ben zat een vel met transparante overlays. ( dat zijn doorzichtige scrapvellen met opgedrukte figuren, in dit geval in de kleur blauw/groen, die je óver de foto heenlegt. ) Voor de vierkant geknipte foto van Gert, Peter, Rianne en Sanne heb ik een kwart van dat vel gebruikt als een soort rond lijstje om de foto! Hier komen de foto's van de scraps:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten