zaterdag 5 april 2008

Ziek....

Al een paar weken liep ik rond met een pijnlijke kaak, wat na een bezoek aan de tandarts en later aan de dokter toch een kaakontsteking bleek te zijn. Verleden week kreeg ik daar eindelijk een pennicillinekuur voor. Al na een paar dagen was de pijn over. Wat een opluchting!! Maar helaas werd ik nog tijdens de kuur overvallen door een soort van griep. ( waarschijnlijk toch een verlaagde weerstand....) Naast de normale verschijnselen van verkouden, keelpijn, hoesten en benauwdheid kon ik mijn bed bijna niet uit omdat ik dan heel erg ging trillen en zweten en hartkloppingen kreeg. Echt een ellende dus.... Vandaag ben ik voor het eerst weer een beetje langer uit bed maar moet van tijd tot tijd weer gaan liggen. Wat een toestand! Vanmorgen vroeg Gert of ik niet even een kaart wilde maken om meeleven te betonen bij een sterfgeval. Normaal draai ik daar mijn hand niet voor om, maar nu moest ik na het maken van de kaart eerst weer een uur naar bed om bij te komen. En dat terwijl ik mijn Cricut gebruikt heb, en die doet het meeste werk, je hoeft er zelf bijna niks aan te doen! Maar goed, de trouwe lezers van mijn web-log weten nu dus waarom het zo stil blijft op de site. En helaas, van scrappen zal de eerste dagen nog niet komen vrees ik....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten