donderdag 3 mei 2012

De Floriade enzo..... ;-)

Gisteren zijn we saampjes naar de Floriade geweest! Van onze zus en zwager kregen we een hotelovernachting daar in de buurt dus dat was mooi te combineren... Wat hebben we genoten.... Wat een prachtige bloemborders overal! De Foriade is een wereldtentoonstelling dus heel veel landen hebben daar een stukje ( binnen of buiten ) waar ze hun land mogen vertegenwoordigen met hun bloemen/planten/bomen.... Israel was er ook dus we waren er als de kippen bij om daar rond te kijken. Op de kibboetsen in Israel worden veel planten en vruchtbomen verbeterd en ontwikkeld. Ook zijn we in de Oostenrijkste kabelbaan geweest om dwars over het uitgestrekte terrein door de lucht te zweven. Fantastisch! Zelfs de mannen die daar assisteerden waren Oostenrijkers.... Hier een collage:



En ik voelde me deze dag gelukkig heel goed zodat we de hele dag konden blijven!


Ik heb ook appeltjes gehaakt. Een poosje geleden alweer, maar toen rond Pasen houten boompje te koop waren bij de Kruidvat heb ik besloten dat het een appelboom moest worden....en hing mijn zelfgehaakte appeltjes erin!



En natuurlijk heb ik ook weer wat gescrapt. Een foto uit 1995: toen is Sanne geboren. Peter ( bijna 7 ) moest wel even slikken: weer een zusje! ( de derde al ;-) )



20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van de Floriade. Denk dat je je ogen uitgekeken hebt, er is daar zoveel te zien!
    En wat leuk die appelboom, leuk gedaan joh.
    En wat een gave lo, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotocollage van de floriade.
    Je appeltjes zijn schattig.
    En je lo is weer super.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke layout en grappige tekst erbij hihi, en wat ene mooie foto's van de floriade. Ik zou er ook graag heen willen het is hier tenslotte in de buurt maar is te veel lopen voor mij en dat si wel jammer.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh heerlijk dat je je die dag zo goed voelde!! Ziet er prachtig uit! Heerlijk he, om zo het batterijtje even op te laden...

    En je appelboom vind ik super! Hier ligt ook nog vrachtje appeltjes te wachten op hun bestemming.

    En je LOtje vind ik erg gaaf! Geweldige titel.

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die foto's van de Floriade; fijn dat je dan ook net een goede dag gehad hebt :)

    Ik vind die gehaakte appeltjes fantastisch :) Heb ook geprobeerd te haken maar dat is geloof ik niet mijn ding hahaha

    En je LO is natuurlijk zoals altijd weer prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Floriade lijkt me heel erg mooi om er eens heen te gaan, is alleen voor ons net een beetje te ver weg, maar dankzij jouw foto's kan ik er toch een beetje van meegenieten.
    Je lootje ziet er heel erg leuk uit, ik hoop dat Peter ondertussen van de schrik bekomen is, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie foto's van de floriade. En wat een mooie lo. en je appeltjes zijn ook super.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke layout Arja! Wat fijn dan je langzamerhand weer terug komt op blog gebied!
    Rustig aan hoor!
    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat fijn te lezen dat je een goeie dag had, en dat je ook hebt kunnen genieten.
    Het is je ook van harte gegunt hoor.
    Ben zelf 1x op de floriade geweest het is iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben.
    Ohhh je appelboom wat schattig, mooi fleurig.
    en als laatste je lotje, wat een beauty is het weer, leuke foto zeg
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooie foto,s zijn dat van
    de floriade en de lo en appelboompje
    is ook heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eind van deze maand gaan manlief en ik een midweekje naar Limburg. Na deze mooie foto's gezien te hebben, lijkt het me een goed plan om dan meteen maar een dagje Floriade te plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemachtig wat een prachtige foto's zeg en wat fijn dat je je zo goed voelde...hopelijk zet dat voort.
    Je LO is ook erg mooi geworden......kan me voorstellen dat hij moest slikken wahahaha, Johan had dat al bij zijn eerste zusje hihihi

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cora hoekstra7 mei 2012 om 02:14

    Wat een geweldige layout, ik kan me Peter`s gevoel wel voorstellen, ik heb ook 4 zussen en maar 1 broertje.Grappig detail van de naam Sanne achter het vliegtuig ipv een ooievaar.En volgens mij staat er 9995 ipv 1995...
    De foto`s van de Floriade zijn prachtig die waar je in de jurk staat is gaaf!!!
    Het is een overweldigende kleurenpracht, ik hoop nog te gaan de vorige in Amsterdam en Zoetermeer waren ook zo prachtig.
    Fijn dat je zo genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Arja,
    Wat fijn dat je weer stukje bij beetje terug begint te komen in Blog- en Scrapland!
    Prachtige collage van de Floriade...hij staat bij ons ook nog op het verlanglijstje. En wat is je appenboompje schattig! Trouwens nog multifunctioneel ook, want met de kerst mik je er gewoon gehaakte kerstballen in hihi!
    Om je lootje moet ik wel lachen hoor, ik kan me Peter zijn gevoel helemaal voorstellen hihi!
    Arja, doe rustig aan. One day and one step at a time!

    Liefs

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er mooi uit de floriade, zou ik ook wel graag heen willen!

    leuk dat appelboompje en je lo is ook weer erg leuk, grappige titel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een prachtig foto's zeg toppie en super mooi lootjes ook geweldig details

    hugs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat super leuk de appelboomje en foto's zijn ook prachtig zo ook je layout !!

    fijne dag

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit boompje lief zeg en zo leuk met die kleine appeltjes!!
    Je layout vind ik erg leuk, stoer maar toch ook heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig prachtig, wat een moois is er toch op de wereld!!!! En supermooie foto's, en die lay out tja, hij zal nu toch wel blij zijn met izijn zusjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een geweldig boompje!!! Super gezellig. En die layout is gaaf zeg, de titel....geweldig!!! haha

    BeantwoordenVerwijderen