maandag 14 mei 2012

Druk....

We hebben een roerige week achter de rug. Sanne is verleden week een week naar Engeland geweest met haar klas en daar zag ze al maanden tegenop. Gelukkig is het heel goed gegaan dus dat is een boost voor haar zelfvertrouwen....

En gisteren was het moederdag! Ik ben heel erg verwend met scrappapier ( collection packs van Jillibean Soup ) Zpaghetti katoen om mee te haken, nieuwe haaknaalden, badspulletjes, blondlepeltjes enz.... En als klap op de vuurpijl had Sanne een chocoladetaart gebakken en Rianne aardbeienbonbons gemaakt. ( je weet wel: aardbeien dopen in gesmolten chocola, mmmm )

En ik heb wat layouts te laten zien die gemaakt zijn met het mooie ' Konnichiwa ' papier van Basic Grey. Ik koop de laatste tijd nooit meer BG-papier maar dit wilde ik graag hebben omdat het over Japan gaat en Sanne is al jaaaaren verliefd op Japan. Ze spreekt ook al een aardig woordje Japans en leert mij ook wel eens wat. Zo kende ik ' Konnichiwa ' al, het betekent: Hoe gaat het?

Deze lijn  heeft heel veel kleuren in zich. Hier heb ik met bruin/groen gescrapt. Maar rood/roze/blauw kan ook heel goed. Deze keer gebruikte ik een oude foto. Lieke was net geboren ( 1990 ) en Peter en ik bekijken haar kleine voetjes.... Ik weet nog dat deze foto genomen werd op de eerste dag dat ik weer echt aangekleed was.


En als laatste nog eentje met deze lijn van Sanne met Doortje:


19 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker verwend met moederdag?En wat heb je weer een leuke lay-outs gemaakt,super gewoon Arja.

    liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh jij bent lekker verwend zeg!!!
    errrg mooie LOtjes heb je weer gemaakt. De bovenste is mijn favoriet! Er straalt veel rust van deze LO!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo te horen heb je wel een hele mooie moederdag gehad.
    wat een mooie lotjes heb je weer gemaakt heerlijk die frisse kleurtjes
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je dochter toch mee is geweest naar Engeland, dat is inderdaad goed voor haar zelfvertrouwen en voor mama's niet altijd even makkelijk, dus ook goed van jou om haar toch te laten gaan!!! En Japan(s)een vriendin van Eva is weg van China, wat zoeken ze het toch ver weg tegenwoordig,maar wel leuk!!!
    Prachtige lootjes weer Arja, leuk papier ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn weer prachtige lo's Arja! wat zijn die kleine lampionetjes schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent nogal verwend met moederdag,
    en je maakt erg leuke lotjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ¨wat een gave papierlijn is het toch
    het past weer perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtige layouts gemaakt zeg! Leuk papier is dit, die kleine lampionnetjes zijn zo schattig! en het past bij veel verschillende foto's , altijd perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom erg leuke LO's.
    Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een prima moederdag, heerlijk om zo verwend te worden.
    En wat een prachtige lootjes heb je weer gemaakt, Arja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je heerlijk verwend zeg.
    Prachtige LO's heb je gemaakt, idd heel mooi kleurrijk papier, je foto's passen er schitterend bij!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te horen ben je super verwend op moederdag. En je hebt een aantal prachtige lootjes gemaakt. Heel erg mooi BG papier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jolanda van beek16 mei 2012 om 08:04

    wauw wat een mooie lootjes heb je gemaakt en wat een leuk papier.En kan me wel voorstellen dat ze tegen de reis van engeland op zag.Wat ben jij lekker verwend met moederdag :-)Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige Lo's heb je gemaakt!! Erg mooi papier ook!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie Lo's, leuk papier en grappige details. Ik persoonlijk vind de bovenste er uit springen, zo mooi de boom op het papier en de foto. En het geel werkt hier super. Terwijl ik normaal gesproken geel vaak te heftig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie LO's, best moeilijk papier om mee te scrappen vind ik, ondanks dat het zo mooi is. De tweede vind ik zelf het mooist en het past ook zo mooi bij moederdag. En de hond is van zichzelf natuurlijk al schattig, hahaha.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldige layouts!! Mooi papier ook...super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie lo's heb je gemaakt zeg!
    vooral de bovenste vind ik super!
    mooi papier ook.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gaaf papier, en wat heb e er prachtige layouts mee gemaakt super zeg...
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen