vrijdag 27 april 2012

HOERA Rianne is jarig!

Vandaag is onze lieve Rianne 19 jaar geworden. Niet te geloven, wat is dat snel gegaan! Volgens traditie stonden we vanmorgen op voordat de eerste naar werk/school moest. Vanmorgen was dat dus om 6.15 uur. Dan geven we de cadeautjes en eten met elkaar croissantjes! En niemand moppert over de tijd. Gewoon een fijn gezinsmoment dus.....

Zoals op deze foto te zien is heeft Doortje vanmorgen goed geholpen met uitpakken;-)



Ik plaats nog een paar layouts die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Doortje-foto's met papier van EchoPark. De 'woof woof' serie ( kleine collection-kit ) en 'Note to self' ook van EP. Dit papier kocht ik na lang zoeken naar geschikt papier om Doortje mee te scrappen. Papier met bruintinten erin....

. . .

. . .

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je grote dochter (alweer) Arja! En die layouts... ach die kunnen niet mislukken met van die schattige foto's! Ze zijn hartstikke leuk, lekker fris!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lay outs heb je gemaakt zeg, en die van Doortje, schattig. Ook nog gefeliciteerd me je dochter. Leuk jullie ochtend ritueel, hier krijgt de jarige ontbijt op bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van Rianne! Ik wens jullie een hele fijne, goede dag toe!

    En heeeeerlijk om weer wat LOtjes van je te zien. Ze zijn weer super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst gefeliciteerd met je dochter.
    Errug leuke lo's heb je gemaakt.
    Wat heb je een leuke hond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met Rianne Arja! En fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Prachtige lootjes van Doortje. Superleuk die aDOORable woordspeling :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd metRianne en je layouts zijn heel mooie gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met jullie dochter. En wat een leuke lo's heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke lootjes, Arja! Vind de woordspeling A-door-able zo leuk gevonden!
    Nog gefeliciteerd met je dochter en een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie LO's heb je gemaakt Arja,en nog van harte met je dochter!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je dochter, en wat een leuk idee zeg zo'n gezinsmoment bij iedere verjaardag. wat een schat van een hondje hebben jullie en je hebt er schitterende layouts mee gemaakt.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je dochter...en ik ken je verder niet persoonlijk maar als ik de fotos bekijk lijkt ze ontzettend veel op jouw volgens mij!
    Wat een geweldige mooie LO's heb je gemaakt.
    Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte met de verjaardag van Rianne.Leuk zijn de lay-outs geworden.Ik heb bewondering voor je hoe je dit altijd maar weer allemaal op papier krijgt.En
    Doortje kijkt zo schattig op die lay-outs ECHT om op te eten is ze.

    liefs en groetjes en een fijne koninginnedag Nita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter en wat is doortje op de onderste lay-out een dotje zeg. Ik ga ook nog even je vorige berichtjes lezen want ik heb er een paar gemist zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie lo-tjes heb je gemaakt van die schattige doortje, Leuk het ritueel bij een verjaardagdt zijn van die momenten waar ze later heel fijn aan terug denken.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ahhh gosh wat een schattige hondje daar wordt je toch helemaal blij en je heb er super mooi layout's mee gemaakt !!

    lieve groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat gaaf met al dat kraft!!! helemaal geweldig. En snoezig hondje ook

    BeantwoordenVerwijderen