zaterdag 19 mei 2012

Layouts Paasweekend...

Helaas was het deze paasdagen niet zulk lekker weer als verleden jaar, maar wij hebben toch erg genoten van ons Paasweekendje op de Veluwe.... Het ( nieuwe ) Jillibean Soup-papier ' Southern Chicken'  paste zooo leuk bij de foto's. Kijk maar:

We hadden een heerlijk Paasontbijt aan het kleine ronde tafeltje in de caravan....


We hebben ook lekker in het bos gewandeld. Ik ben dol op het bos. Bij deze foto heb ik October Afternoon/Sasparilla-papier genomen. Prachtig dat mooie verweerde hout bij de stoere Jeansstof!


Doortje vond het ook geweldig in het bos. Ze liep druk takken te sjouwen die twee keer zo lang waren als zijzelf;-) Het was een koddig gezicht!

18 opmerkingen:

  1. <wat een superleuke LO's! Vooral de eerste vind ik heel mooi, zo gezellig met al die kleurtjes en paasdecoratie! Je kan er naar blijven kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige layouts!! Dat october afternoon papier is echt super!! En hele leuke foto's ook trouwens, ziet er gezellig uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke lootjes, Arja! Prachtige papiertjes in combinatie met heel mooie foto's en erg leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een keer dan maar.
    Ik vind de 1e lo vooral gezeligheid uitdrukken. De 2e vind ik echt super qua kleur en de manier van balans in de lo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layouts weer, dat jillibean past inderdaad perfect! Je 2e layout vond ik ook erg mooi, mooie kleuren, leuk papier en een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super lo's.
    Vind de 1ste lo erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide lo's zijn mooi, al heeft de tweede mijn voorkeur. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf nooit echt felle kleuren gebruik, in mijn ogen is die dus wat rustiger. Het papier van de eerste lo past wel erg goed bij de foto's, straalt gezelligheid uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dat mooie layout,s
    die je heb gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat een prachtige layout's , en heel mooi kleurencombinatie schitterend
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Arja wat een leuke lo´s weer! De bos layout vind ik het leukst, de foto is superleuk en het papier goed gekozen, lekker stoer die planken en de jeansstof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is die paas layout mooi, wat een mooie kleurenpracht, de andere is lekker stoer.
    Hihi zal best dat Doortje het druk had met takken sjouwen. je hebt er toch zeker wel flink wat foto's van gemaakt.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super LOtjes weer!
    2 totaal verschillende LO's en toch allebei echt "Arja"!
    De bovenste lekker gezellig. En de 2e vind ik gewoonweg prachtig. Rustig, toch genoeg te zien. Super kleurencombi etc etc.

    Top!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lootjes weer
    Je hebt weer erg gaaf papier gescoord
    Het past weer perfect
    Een feestje voor het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de eerste daar spettert de knusse gezelligheid van af.
    Maar die tweede, allereerst een prachtige foto, en dan je kleurgebruik en papierkeuze, zo mooi bijelkaar passend als je die harmonie in jezelf terug kunt vinden, dan.....
    Ik stuur je meteen maar even een knuffel mee,
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze toch weer moooooiiii!!
    Onze Doortje is ook zo fotogeniek, ze staat op alle foto's heel mooi op. Komt natuurlijk ook door de goede fotograaf! LOVE YOU <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwie! Wat een leuke layouts weer!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellig familiegebeuren, en ik kan me voorstellen dat je van zo'n stel houdt!!!
    Prachtige lay outs eer Arja!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook dit zijn weer prachtige lay outs geworden. De tweede vind ik deze keer het mooist,maar dat komt omdat dat helemaal mijn kleuren zijn

    BeantwoordenVerwijderen