dinsdag 29 mei 2012

Van alles en nog wat ;-)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb. Dat komt eigenlijk omdat ik zo slecht tegen de hitte kan. Ik kom dan de hele dag eigenlijk nergens toe. Als ik ook maar iets doe gutst het zweet van me af. Dat is een bijwerking van de medicijnen maar wel erg lastig.....

Ik heb intussen een 'Ipad-hoes' voor mezelf gemaakt. Ik had wel een hoes maar de magnetische voorkant ligt er los overheen. Als ik hem op zijn kant in mijn tas doe valt hij wel eens open. Omdat ik bang was dat het scherm daardoor zou beschadigen haakte ik dus deze hoes:
Heel eenvoudig, maar vrolijk toch?? Inmiddels heb ik er voor Rianne ook een gehaakt. Zij had al lang voor een Ipad gespaard en hem na haar verjaardag aangeschaft. Ze had echter geen geld meer voor een hoes dus ik mocht aan de bak. Bij haar heb ik er een soort 'klep' aangemaakt, en hij is in de kleuren geel/zwart: de clubkleuren van haar basketbalteam!

Dit bakje vol bloemetjes haakte ik ook. Lekker fleurig in de kleuren van de regenboog. Ik heb er een bloemenslinger van gemaakt voor een gezin dat een kindje verwacht...


Ik heb ook gescrapt met een oude foto. Dat blijft leuk. Eens in de zoveel tijd scan ik er weer een paar in en zo heb ik altijd een stapeltje liggen.... Deze foto is gemaakt op mijn oma's 70e verjaardag. Ze had een rondvaartboot afgehuurd in Nieuwkoop voor onze familie alleen, we vonden het geweldig..... Hier sta ik met mijn drie zusjes op de foto bij oma voor de Nieuwkoopse plassen. We hadden nieuwe spijkerpakjes gekregen en waren er reuzetrots op;-)

Papier: Authentique

15 opmerkingen:

  1. super mooie hoesje heb je gemaakt.

    Geweldige mooie lo heb je gemaakt.
    Mooie foto trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk die hoed voor je i-pad,inderdaad een kras zit er zo op.
    hihi wat een vrolijke boel in die schaal, heerlijk al die kleuren bloemetjes bij elkaar.
    Wat lief 4 van die meisjes op een rij met van die leuke spijkerpakjes aan, wel leuk om juist die foto's te scrappen
    liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig lootje met zon lange titel
    Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf die lo, ik vind de tekst zo leuk gedaan! je haakwerk is ook weer prachtig, herken het wel met die warmte dat je dan minder doet ;) haken is topsport, meer iets voor in de winter om warm te blijven :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je LO leuk!! fantastische foto en erg leuk gedaan met alle verschillende letters. Ik herken het ook wel hoor, met het warme weer doe je toch veel minder - en dan heb ik er gelukkig niet eens zo'n last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave layout!! en je bloemetjes zijn super! Ik moet mijn haakspulletjes ook maar weer eens tevoorschijn halen, kan ik in de vakantie mooi bloemetjes haken. ;-))
    En dat niet tegen de hitte kunnen is erg herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je ook zo aan de haak bent :) en die foto op je lay out, ikvind hem om te gillen zo leuk, en wat geeft hij goed het tijdsbeeld vast, Oma als een echte oma dame en jullie in nieuwe kleren. Kostelijk gewoon. Helaas bezit ik maar weinig oude foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je haak werk weer super mooi
    en je layoutis ook geweldig
    ik kan niet haken!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt leuk gehaakt Arja, dat katoen neemt ook goed vocht op hihi, kan je toch iets doen als het zo warm is!

    En je lay out, wat leuk zo'n oude foto en die spijkerpakjes, schattig, ja waar is de tijd gebleven dat we nog zo blij waren met nieuwe kleding! Dat lijkt tegenwoordig toch maar zo gewoon hè. Alhoewel daar ook weer verandering in komt met deze crisis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij bent goed bezig geweest.
    Dat haken is echt helemaal in tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lay-out! En al die bloemetjes die je gehaakt hebt, die zien er prachtig uit. Dan ben je toch nog best ijverig geweest ondanks de hitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave lo, Arja! Geweldig zoals dit lootje het tijdsbeeld weergeeft! Prachtig gedaan ook met de tekst. Complimenten, hoor!
    En wat leuk, al dat haakwerk! Toch lekker bezig geweest, ondanks de warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk allemaal! De Ipad hoes is leuk gevonden en veel leuker zo'n uniek iets! En die bloemetjes zijn superschattig zeg. Ik vind haken ook zo leuk! Was er gisterenavond nog mee bezig.

    Je LO vind ik ook super! De foto is echt geweldig, allemaal zo fier op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent puur druk geweest zeg! De bloemetjes zijn lekker vrolijk en wat een leuke LO. En de pad-hoes is ook handig en lekker kleurig.

    BeantwoordenVerwijderen