zondag 4 december 2011

Rood-met-witte-stippen en de Dode Zee....

Het heeft even geduurd voor ik tijd had om een nieuw bericht te posten. Het is hier ook zo druk met mijn eigen verjaardag verleden week, Peters verjaardag afgelopen vrijdag ( hij werd 23!! ) de Pakjesavond morgen die steeds dichterbij komt en natuurlijk onze zieke hond. Het gaat helaas niet beter met haar. Vrijdag heeft ze nog een prednison-injectie gekregen om te zien of dat wat helpt, maar we zien geen verbetering. Dat wordt in de komende week afscheid nemen denk ik. Het heeft nu lang genoeg geduurd.....

Ik heb twee lootjes te laten zien. Op de Kreadoe kocht ik een blokje papier van 'Eline's huis'. Nog nooit mee gewerkt maar ik viel voor de paddestoelen! Het is wel lastig dat het zulke kleine papiertjes zijn voor een 30x30-scrapper;-) Omdat ik de paddestoelen rechtop wilde houden heb ik een naad in het midden, maar dan moet je wel goed kijken. ( hoop ik! )

Die leuke gehaakte paddestoeltjes zijn van de Xenos!


Voor Peters boek had ik nog maar een  lootje over Israel en bij de andere kinderen twee dus daar heb ik een 'Dode Zee' -lootje voor gemaakt.  Dreef ik daar nog maar in dat heerlijke warme water!


13 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk die LO over de paddenstoel! En ook een ontzettend leuk idee om de foto zwart/wit te doen en dan alleen die paddenstoel in kleur, geweldig!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk papier is dat he? Ik vind het alleen zo jammer dat het niet een blok is waar je de velletjes vanaf kunt scheuren! Prachtige lo met de paddestoelen en een superfoto heb je gebruikt!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vind ik de bovenste gaaf zeg, echt geweldig.
    Het rood spat eraf..super.
    Echt 2 hartstikke toffe LO's.

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo met de paddestoelen, mooie kleuren ook.
    De Lo van de dode zee geeft me helemaal een vakantie gevoel, heerlijk licht en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke lo's heb je gemaakt. Erg leuk met die paddestoelen op de eerste lo.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer schitterend,heel leuk met die paddo's,heb de lo uitvergroot nou ik zie die naad niet hoor.En die andere ja als ik naar buiten kijk begrijp ik wat je bedoelt.Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt.

    Groetjes en welterusten,Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien jullie eruit op die foto bij de dode zee met de modder op je lijf, heerlijk zeg!!!! Lijkt me een fantastische ervaring en dat weer ja, dit hoort er toch ook wel bij voor mij hoor. Superlootje voor je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer mooie layout,s
    gaaf met de paddestoelen en die ander
    van de dode zee mooie kleuren zijn dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww...de bovenste lo met de paddestoelen vind ik echt super gaaf. Ik ben helemaal weg van het gehaakte paddestoeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben ook helemaal weg van dat paddestoelenpapier, samen met het breipapier zijn dat toch wel de leukste vellen uit dat pakketje! je lo's zijn weer erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Arja, ik was helemaal vergeten om iets over je leuke paddenstoelen lay out te zeggen, vast afgeleidt door die grappige foto van jou. Maar wat is die leuk en wat mooi met die zw/w foto, superleuk met de gehaakte paddenstoeltjs ook. En wat een prachtige foto van de vliegenzwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige lotjes heb je weer om te laten zien, die met de paddestoelen springt er nu wel heel erg uit hoor, gaaf hoe je de foto bewerkt hebt.
    wij hebben verschillende keren gezocht in de bossen maar helaas geen mooie tegen gekomen rood met witte stippen.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lootjes aar wat een viezigheid in de doe zee hihi

    BeantwoordenVerwijderen