dinsdag 6 december 2011

Pakjesavond.....

Wat een roerige en moeilijk maanden waren de afgelopen maanden. Misschien wel de moeilijkste van mijn leven..... Nu het weer iets rustiger is komen de burn-outklachten met volle kracht terug. Alsof mijn burnout een time-out heeft genomen toen ik zo nodig was..... Maar oh wat valt het tegen. Ik kan weer niet ( goed ) lezen net als in het begin. Ik lig weer grote delen van de dag en avond op bed van die ellendige moeheid. Mijn concentratie is weer prut en ik zie overal tegenop.

Maar......

Als ik de foto's van gisteravond bekijk kan ik niet anders dan er met een grote glimlach naar kijken! Wat was het gezellig, en wat had iedereen het naar zijn zin. Wat hebben we gelachen en een beetje gehuild omdat het de laatste keer is dat Raja in haar  hoekje ligt mee te genieten. Wat hebben we ondanks alles veel om dankbaar voor te zijn:


En... al moest ik na het feest meteen weer naar boven en betaal ik ook vandaag de tol van gisteren: toch ben ik heel dankbaar voor onze reuze-gezellige Pakjesavond!



Update: Vanavond om kwart voor zes is Raja ingeslapen....

20 opmerkingen:

  1. Wat naar dat je burn-out weer in alle hevigheid terug komt. De foto's van pakjesavond zien er super uit. En heel veel sterkte met de hond.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad, en heel erg naar dat de klachten weer zo terug zijn, ik kan je niets anders dan heel veel sterkte toe te wensen. En was sneu dat ales wat jullie voor Raja hebben geprobeerd geen resultaat heeft. Veel sterkte met afscheid nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel sterkte met het verlies van Raja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om te lezen dat jullie een geslaagde pakjesavond hadden, wat erg zeg dat je klachten weer terug komen, ik wil je daar heel veel sterkte voor wensen.
    en ohhhh ik lees net het bericht op het forum over raja, kan ook alleen maar zeggen laat de tranen lekker lopen.
    afscheid nemen van een vriend die zo lang bij jullie is geweest valt erg zwaar.

    Dierenliefde is een wonder
    deze vriendschap was bijzonder
    Je was een trouwe kameraad
    die zijn sporen achterlaat

    sterkte met het gemis van raja
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je burnout weer terug komt. Het gaat misschien toch altijd wel op en neer? Dat merk ik tenminste bij mijzelf wel. En wat verdrietig dat jullie Raja er niet meer is. Wat zullen jullie haar missen.

    Heel veel sterkte met alles voor jullie allemaal.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto's van de sint-viering.
    roch nog een leuke herinnering met de hond erbij.
    sterkte met z'n verlies.
    jij sterkte de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid, ik kan het me zo voorstellen: heb zelf ook ooit een burn-out gehad en dat is NIET leuk ! Veel sterkte ermee en vooral lekker aan jezelf denken ! Wat betreft je hondje: dat kan er ook nog wel bij zeg... wat zul je verdrietig zijn. Ook hierover kan ik meepraten; tranen met tuiten heb ik gehuild toen mijn huisdier in moest slapen.
    Sterkte hoor meis, ik voel met je mee!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal supergezellig uit, wel heel erg dat je nu je hondje in hebt moeten laen slapen maar ik denk dat hij je heel dankbaar is dat hem verder leed bespaard is. Knuffel voor jou,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte Arja, met het verlies van Raja. Dat hakt er best in, ze is toch jarenlang onderdeel geweest van je gezin. Ik heb nog steeds verdriet van onze hond en dat is al een aantal jaren geleden. Het slijt wel hoor, maar soms vloeit er nog wel eens een traan.
    Sterkte ook met je gezondheid. Hopelijk is de terugval van korte duur en gaat het snel weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. meis wat vervellend dat je het weer terug heeft ik weet ook wat het is hier is nog een die niet lekker in vel zit !!bij mij kwam die ook weer !!
    veel sterkte en kracht mooi foto van je familie

    hugs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat de avond zo gezellig was
    En een knuf voor je
    Wat zal je je beessie missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat jullie zo gezellig
    heb gehad mooie foto,s
    ik hoop voor dat het weer gauw de
    goede kant op ga veel sterkte er mee

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Arja, wat rot dat je burn-out klachten zo in hevigheid zijn toegenomen. Gelukkig zie je nog lichtpuntjes in een gezellige pakjesavond.
    Wat naar dat Raja na een heel mooi hondenleven (althans dat moet haast wel als je in Katwijk woont) is ingeslapen.
    Een digiknuffel en geniet van wat er wel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je ondanks alles nog kan genieten van de leuke en fijne dingen in het leven. Burn out herstel gaat met ups en downs, en het is inderdaad vervelend als er weer een terug slag is, maar uiteindelijk komt het weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat het ondanks alles toch een gezellige avond was. Sterkte met alles verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig heb/hebben jij/ jullie zo'n leuke avond gehad. Alleen vervelend dat je het op deze manier moet bekopen. Sterkte nog met alles en de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's van jullie pakjesavond.
    Sterkte met de haond en wat vervelend dat de burn out weer terug komt. Jij vind vast de kracht om ook deze burn out te overwinnen, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er inderdaad super gezellig uit..wat ontzettend jammer dat Raja toch niet is opgeknapt,heel veel sterkte met je burnout en het verlies van jullie witte krullebol.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is verschrikkelijk om een burn-out te hebben, dat alles niet wil gaan zoals jij graag wilt! Gelukkig geeft het terug kijken naar deze gezellige avond een glimlach op je gezicht...koester die momenten en leg ze allemaal naast elkaar neer, zodat je elke dag naar 1 van die momenten terug kan kijken en zo heb jij elke dag een glimlach op je gezicht!! Heel veel sterkte Arja!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He bah wat verschrikkelijk dat de burn out weer in alle hevigehid terugkomt, ik weet wat het is en dat is echt niet prettig. wat fijn dat je dan zo van die avond hebt genoten.... dikke irituele knuffel van mij en ik wens e alle kracht toe
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen