dinsdag 13 december 2011

Hartjes en sterren!

Mijn haakwoede duurt nog steeds voort. Ben inmiddels begonnen om granny's te haken en daar een lekkere warme deken van te maken..... Ook vond ik een makkelijk patroontje van een hartje. Een heerlijk werkje!!! En ik kan ze goed gebruiken op mijn layouts. Bijvoorbeeld op die waar we 25 jaar getrouwd waren.

Kijk maar:


Ook heb ik sterretjes gehaakt voor onze lamp die in december altijd een 'kerstlamp' wordt:


Het zijn dubbele sterretjes met vulling ertussen en een lintje eraan. Leuk he?


22 opmerkingen:

  1. Wat een warme gezelligheid met al die gehaakte dingetjes.

    En granny's! Oh, wat hoop ik die ook ooit nog te leren haken. :-) Ben benieuwd naar je voortgang. Blog je daar ook over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ook je haakwerk te zien! Die hartjes en sterretjes zijn erg lief. Je layout is trouwens ook weer prachtig!! Laat je je Granny's ook zien?
    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat kan jij goed haken. Dat is iets wat ik echt niet kan. Je lo is ook weer super. en wat gezellig in huis met al die gehaakte spulletjes.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nou,jij bent wel heel kreaBea bezig:-)
    Leuk die gehaakte hartjes hoor!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap zeg al dat haakwerk! En erg leuk ook. Gaaf lootje van jullie tweetjes, en nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze leuk geworden, Arja! En uiteraard passen ze weer perfect op je lo, handig: 2 hobbies combineren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet die gehaakte hartjes
    mooi uit en je layout is weer
    heel mooi gemaakt met de hartjes

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat ben je weer druk geweest!!! en stuk voor stuk even mooi. Je hartjes zijn supermooi en je sterren nog mooier!!!! Wat een lieve lay out, nog gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal!

    liefs,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn ze superleuk!!
    En grappig, hadden we allebei een jubileum dit jaar! Jullie 25, wij 10.

    Je kerstlamp vind ik ook errrg leuk!

    Moet mijn haakspul er ook maar eens bijpakken. Voordeel hiervan is, dat het lang niet zoveel zooi geeft als scrappen!! *lol*

    Groetjes Marieke
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er gezellig uit!
    ben helaas niet geschikt voor handwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een lieve en vooral leuke hartjes en sterretjes heb je gehaakt zeg!! Ik zou graag willen dat ik het kon, maar het wil maar niet lukken maar....ik geef niet op ga net zolang door totdat ik net van die leuke hartjes en sterretjes kan haken als JIJ! :-)
    Je lo is ook super leuk, wat een leuke foto!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh wat een lieverdjes die hartjes, mooi inderdaad om die op een lo te doen van je 25 jarig huwelijk.
    vraagje waar heb je dit patroon gevonden??
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. als ik dit zo zie wil ik ook meer gaan haken! die sterretjes in de boom zijn superleuk, het zijn net minipannelapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat zijn die hartjes en die sterren mooi, ik vind ze geweldig.....wat een schatjes zeg wou dat ik zelf kon haken.
    je hebt er een prachtige layout mee gemaakt super.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad onwijs leuk Arja. Die pompoenen die ga ik nooit haken, gewoon te weinig tijd voor :-( maar die hartjes dat gaat me wel lukken, ik heb in het verleden ook bloemetjes gehaakt. Heb jij voor mij het patroontje van die hartjes of het linkje waar ik het kan vinden?
    Alvast bedankt,
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig die hartjes, heel knap gedaan.
    VInd je LO ook erg mooi!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Arja, wat knap hoe jij ondaks dat je je niet fit voelt, toch zo cratief bent, wat een passie moet jij hebben.
    Het ziet er prachtig uit, mooie layout, knusse haaksels. Petje af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, jij bent druk bezig geweest. Leuke dingetjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi je haak werk, daar heb ik nu geen geduld voor, en ook de handen niet.
    Je Lo is is heel mooi geworden, en je heb gelijk de hartjes passen prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke haakwerkjes, Arja! Ik krijg het nog niet voor elkaar, ben aan t oefenen... Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de gehaakte hartjes erg leuk en de lo die je erbij hebt gemaakt ook!! Ik heb me al vaker voorgenomen om dingetjes te gaan haken, maar het komt er maar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke haakwerkjes heb je gemaakt!
    En ik vind je lo super! Mooie kleurcombi!
    En die lovebirds, cute!

    BeantwoordenVerwijderen