woensdag 25 juni 2008

Zoals beloofd....

Zoals beloofd twee foto's van de workshop 'scrappen voor kleuters'. Het was heel erg leuk en ook heel erg hectisch. Maar de kleuters deden het geweldig! Ik ben heel erg trots op ze en op de resultaten!! Hier volgen de foto's:


Knap hé?
Het was trouwens helemaal een geweldig leuke ochtend. Het toezingen en de cadeautjes op het plein, de workshops natuurlijk en het toneelstukje in het Maranathacentrum.... En de broodjes frikandel tot slot waren ook heerlijk.
Maar wat was ik moe toen ik thuis kwam! En toen kwamen de kinderen met een verrassing op de proppen. ( onze eigen kinderen welteverstaan... ) Wij zijn namelijk vandaag 22 jaar getrouwd. We kregen een etentje aangeboden van ze. Dus toen ik thuiskwam werd ik meteen zorgzaam naar bed gestuurd. 'Je moet uitrusten mam, want je moet vanavond uit eten met papa!!'. Wat een schatten toch.... Peter is nog niet thuis maar van hem was er een kaart bij de post. Hij zat ook in het 'uit-eten-complot'. En van de andere drie kregen we ook een kaart met het geld erin en allerlei lieve wensen. Nou, als dat geen leuk slot van deze gedenkwaardige dag was!

P.S. Wil je meer foto's zien van de meesters- en juffendag? Klik dan op 'Rehobothschool' naast dit berichtje in de blogrol. Als je daarna op 'nieuws' klikt zie je de foto's van deze dag. ( klik daarvoor op 'meer foto's' !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten