zaterdag 7 juni 2008

Scrap-a-ganza...

Vandaag ben ik met twee collega's/vriendinnen naar de Scrap-a-ganza geweest. Die was dit jaar in Noordwijkerhout in de Leeuwenhorst. We waren er nog nooit geweest en wisten dus ook niet wat we konden verwachten. In eerste instantie viel de grootte van het 'shopgedeelte' wel wat tegen. Maar er was zoveel te zien bij elke kraam, dat we toch geheel voldaan terugkwamen van deze beurs. En behangen met allerlei tasjes natuurlijk. ( en met een lege portemonnee...) We hadden ons niet ingeschreven voor één van de workshops die in allerlei zaaltjes gegeven werden door Amerikaanse Scrapteachers. Er was ook geen ruimte meer om dat vandaag nog te doen, dat was wel jammer... Volgende keer misschien toch van tevoren inschrijven? Maar door alle nieuwe dingen die ik gezien en gekocht heb zit ik toch weer boordevol inspiratie. Als ik niet zo moe was zou ik meteen beginnen met iets nieuws! Nu ga ik vanavond wat nieuwe stempels e.d. uitproberen, maar een groot project zit er nog niet in.
Hieronder volgt een scrap die ik deze week gemaakt heb over Rianne. De foto's zijn gemaakt op haar verjaardag. Ze is heerlijk aan het knuffelen met pup 'Allie'. Het papier dat ik gebruikt heb is van K & C en komt uit een blok van Brenda Walton. Van het lampionnenpapier aan de linkerkant van de L.O. had ik twee exemplaren. Daardoor kon ik sommige lampionnen 'ophogen' door er een dezelfde lampionnetje op te plakken m.b.v. 3D-tape. Verder heb ik onder aan de lampionnetjes de kwastjes wat echter gemaakt door van echte zijde kwastjes te maken. De groene 'krullen' op het papier heb ik 'ruimtelijk' gemaakt door 'Tulip Pearl 3D Paint' te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten