maandag 19 mei 2008

't Katwijkse strand!

Twee foto's op deze scrap. Allebei van ons eigen Katwijkse strand. Twee kinderen erop. Niks bijzonders zul je zeggen! Er zitten jaarlijks duizenden kinderen op het strand. En dat is zo. Toch vind ik deze foto's heel bijzonder. Vanuit Goudswaard was ik met mijn ouders een dagje naar Katwijk gegaan. Een hele onderneming want we kwamen van de eilanden. Niet de Zeeuwse weliswaar, maar de Zuid-Hollandse.... En uiteindelijk zat ik daar voor de Oude Kerk met mijn vader. Op dat moment wisten we niet dat we daar ooit zouden gaan wonen. En misschien wel op dezelfde dag ( maar dat is natuurlijk gissen ) zat er ook klein jongetje op het strand. We kenden elkaar niet, en wisten niet dat we ooit samen zouden trouwen. Maar, ik stel me zo voor dat de Heere God vanuit de hemel, die twee kinderen wel zag en glimlachte.... Hij die 't heden kent en de toekomst overziet wist wél dat we elkaar zouden vinden. Sterker nog het behoorde tot Zijn plan! Daar geloven we in. En om dat nog eens te benadrukken maakte ik deze scrap. God is getrouw Zijn plannen falen niet. Hoe moelijk je omstandigheden ook zijn, wees niet bang, Hij houdt alles in Zijn hand. Voor degenen die Hem liefhebben zullen alle dingen medewerken ten goede!

1 opmerking:

  1. Geweldig, wat een motivatie bij deze layout daar krijg ik een traantje van, God is zo goed! als we dat maar onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen