maandag 14 januari 2008

Wie is wie?

Afgelopen zomer moesten we toevallig allemaal om nieuwe pasfoto's. De één voor een rijbewijs, de ander voor een ID-kaart, een paspoort of een OV-kaart. Zo had ik dus van iedereen een recente pasfoto. Wat is het dan heerlijk dat er scanners zijn. Ik heb meteen van iedere foto een scan gemaakt. Omdat het een klein fotootje is moet je de DPI-waarde dan heel hoog zetten, zodat hij heel veel pixels maakt. Daarna heb ik ze zowel groot als op portefeuilleformaat laten afdrukken bij Pixum. Gisteren heb ik er heerlijk mee zitten scrappen. Ik heb de hele familie aan stukken gesneden ; ) (schrik niet) Vanaf vlak onder de mond heb ik een reepje van 1 cm gesneden, en toen 1 cm verder voor de neus, en nog een centimeter voor de ogen. Vandaar dat we nu eindelijk eens kunnen kijken wie de neus, of de mond heeft van wie....

Kijk maar eens naar de lay-out dan begrijp je wat ik bedoel:

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik moet zeggen dat ik er toch wat moeite mee heb. Vooral met de ogen. Die van Gert, Peter en Sanne haal ik er wel uit, maar voor de rest....

    Groetjes,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, de layout is echt heel erg leuk. Ga ik denk ook maar eens proberen.

    Groetjes, Theresia

    BeantwoordenVerwijderen