dinsdag 22 januari 2008

Snow

Zondag heb ik een scrap gemaakt met één van de sneeuwfoto's die ik 22 december gemaakt heb. Ik vind deze foto heel mooi omdat je op de achtergrond zelfs de toren van de nieuwe kerk nog ziet en het duin met de 'stenen tafelen' zoals wij ze noemen. Ik heb hem groot af laten drukken. Dat scrapt heerlijk. Je hoeft niet meer zoveel toe te voegen, de foto speelt de hoofdrol. Wel heb ik lang gezocht naar papier dat echt goed bij de kleuren van de foto staat. Je denkt: ik wil blauw, maar als je gaat kijken heb je ook heel veel tinten blauw die helemaal niet harmoniëren met het blauw op de foto. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij een blauw blad met witte stipjes en een wit blad met blauwe stipjes van Basic Grey. ( Dasher ) Toevallig had ik er ook ooit een alfabet bij gekocht met dezelfde stipjes. Dus de tekst was ook vlug klaar. De titel: "een sprookje" is gemaakt met zilveren letters van Zeeman. Nog wat ( sneeuw-) sterren erbij en klaar was de lay-out:

1 opmerking:

  1. schitterend resultaat zeg... wat een mooie foto... en mooi gescrapt...

    BeantwoordenVerwijderen