dinsdag 8 januari 2008

Scrap 'geslaagd!' van Lieke

Zoals beloofd nog een nieuwe scrap die ik in de kerstvakantie maakte. Van Peter had ik de scrap dat hij geslaagd was al af, maar van Lieke moest hij nog. Bij Peter heb ik mijn vierkantpons gebruikt ( hij is een rustig en evenwichtig mens ) maar bij Lieke heb ik m’n cirkelpons gepakt. Het geeft een druk en rommelig effect, maar zoals Lieke zei: het geeft wel precies de sfeer van de dag ( en ) weer.
Als ik er nog aan denk dat we tussen twee en drie gebeld zouden worden als ze gezakt waren. Om drie uur durfde ik ( vooral van Lieke ) niet te geloven dat het waar was en heb zelfs voor de zekerheid de school nog opgebeld!! Toen die het bevestigden kon het feest beginnen! We hadden stiekum voor elk een lap-top gekocht en die lagen in de achterbak van de auto zodat ze de paketten niet in huis tegen konden komen. Ze wisten wel dát ze wat zouden krijgen, maar niet wát. En nieuwsgierig dat ze waren…. Op de linkerkant van de lay-out zie je een cirkel waarop Lieke op de bank zit, en Gert buiten loopt om de cadeaus uit de auto te halen! Het was een heerlijke, drukke, rommelige feestelijke dag! En wat een zegen dat twee van je kinderen geslaagd zijn voor hun eindexamen……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten