maandag 19 november 2007

We

En na een week Mont St. Michel stonden we nog een dag of vijf op deze camping in de Belgische Ardennen. En dáár hebben we echt het zonnetje gezien! Heerlijk. Toch was het ook wel een beetje weemoedig daar… Lieke moest woensdag aan haar nieuwe opleiding ( HBO Journalistiek ) beginnen en ging dan meteen op kamers. Daarom kwamen mijn ouders haar op dinsdag halen. ( zij hebben ook deze foto gemaakt, want meestal staan we er niet allemaal tegelijk op! ) Ik had echt een knoop in mijn maag toen ze dinsdagavond wegreden. ( ik heb er nog foto’s van die wachten om gescrapt te worden dus dat wordt nog wel een L.O. !) Peter zou de volgende week op maandag beginnen aan zijn studie farmacie in Utrecht. Ook hij ging op kamers zij het dan bij mijn vader en moeder, dat is toch wat vertrouwder. Raakten we dus binnen een week de helft van ons nest kwijt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten