dinsdag 20 november 2007

Peter - Veel suc6 met je studie!


Lieke werd in augustus 17 en voor haar verjaardag had ik een soort 'afscheids-canvas' gemaakt voor op haar kamer. Zodat ze ons allemaal dichtbij zich zou hebben.... Hij is knalroze geworden met veel felle kleuren en bloemen. Peter vond hem ook erg leuk en vroeg of ik dat voor hem ook wilde doen voor zijn kamer. Ik had het een tijdje uitgesteld omdat hij in december 19 wordt en dat me een leuke gelegenheid leek om het hem te geven. Maar 2 december komt steeds dichterbij dus de laatste week ben ik er druk mee bezig geweest. De ondergrond heb ik groen geschilderd met acrylverf. De letters: Peter, veel suc6 met je studie heb ik gestempeld met foamstempels en daarna versierd met tulip-3d-verf ( zat ook ooit in de pizzadoos van Pien, dankjewel Regina ) De grote foto is dezelfde als die op de lay-out "We", een gezinsfoto. Omdat Peter farmacie studeert had ik het internet afgestruind naar een 'witte ( dokters-) jas.' Die gebruikt hij namelijk elke week voor zijn practicums, en ik moet hem elke week strijken dus die wilde ik persé hebben. Bij de scrapwinkel in Heesch vond ik een pakketje met een doktersjas en allerlei buisjes en stripjes pillen. Geweldig! Ik heb er grif gebruik van gemaakt. Op het klembordje heb ik een bemoedigende bijbeltekst uit Jesaja gezet. Het valt om de drommel niet mee om je ineens in het universiteitsleven te storten als jonge christen, en wat bemoediging is dus wel op zijn plaats! Onderaan de canvas heb ik onze pasfoto's geplakt en er komen nu nog oogjes in de houten canvasrand. Daar hang ik dan 'tags' aan waarop ieder gezinslid een wens mag schrijven. Dit laatste idee had ik voor Lieke ook gebruikt en dat viel goed in de smaak! Hij is dus nog niet helemaal klaar, maar gisteren ben ik een heel eind gekomen.....

1 opmerking:

  1. Is het niet practica i.p.v. practicums? :P
    -moest ik gewoon even zeggen-
    hihi, leuke blog hoor mams
    Kusss

    BeantwoordenVerwijderen