dinsdag 20 november 2007

Nieuwe planken!

Aanstaande zondag hoop ik jarig te zijn, en op mijn verlanglijstje stonden een paar planken voor boven mijn scraptafel. Het liefst wilde ik planken die minstens 30 of zelfs 40 cm diep zijn zodat scrapalbums en mijn ordners op scrap-maat er ook op zouden passen. Voor degenen die dat niet weten: scrappen is een echte Amerikaanse hobby ( daar liggen in elk geval de wortels van het scrappen ) dus de papiermaat van echt scrappapier is eigenlijk 12 inch x 12 inch, dat is 30,5 cm bij 30,5 cm. Een hele fijne maat om een lay-out te maken, maar een onpraktische maat om spullen op te bergen.
Gert heeft zich een paar uurtjes flink ingespannen want hij moest een grote plank in vier stukken zagen, en toen de randen weer bestrijken ( met een strijkbout, jawel ) met een soort fineer, maar je weet niet wat je ziet! Ik ben er zó blij mee. Al mijn tijdschriften, al het papier is nu van de grond af, heerlijk. Kijk maar eens naar de foto. Voor mij echt een scrapparadijsje. Mijn verjaardag moet nog beginnen maar het eerste cadeau is al binnen….. Dank je schat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten