dinsdag 20 november 2007

Bijna klaar.....

Maandag schreef ik dat Peters 'canvas' bijna klaar was. Nu moeten er nog oogjes onder de foto's gedraaid worden en daar moeten kleine 'tags' aan ( nl.: labels ) met van elk van ons een wens. Ik heb de kaartjes al klaargemaakt compleet met lintje, speldje en bedeltje. Vóórdat Lieke maandag naar Ede vertrok heb ik haar alvast een stift in haar handen geduwd zodat die van haar alvast klaar is. Ze schreef erop: 'Lief broertje, Van laboratoriumkluns tot wonderdokter! See you in de apotheek!
; ) kusje Lieke'.
Ik vind dat extra grappig omdat ze refereert aan het kaartje dat Peter voor haar schreef, nl. 'Lieve Lieke, Van krantenmeisje tot miljonair, óp naar Amerika...! van Peter.' Die zin schijnt uit de film van Pietje Bell te komen met als variatie: van krantenjongen tot miljonair......
De andere kaartjes liggen nog te wachten. De rest beweert geen inspiratie te hebben. Goeie smoes!

2 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie dat leuk gedaan!. hou je kijkvenster spannend; dan kom ik nog ens binnengluren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die Peter had het wel een beetje moeilijk vanochtend: Er lag iets onder een theedoek en hij mocht er niet naar kijken! Ook de weblog van zijn moedertje is nog verboden terrein.

    Ik zie je zaterdag, groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen