maandag 20 februari 2012

Blogpauze....

Zoals sommigen van jullie wel weten worstel ik nu al bijna twee jaar met een burn-out waarvan de klachten maar niet afnemen door allerlei moeilijke dingen die er in die tijd binnen ons gezin zijn gebeurd.

Op dit moment is er tot mijn grote verdriet ook nog een depressie bovenop gekomen. Ik ben nu anti-depressiva aan het opbouwen en zie in deze periode geen kans om ook mijn blog bij te houden.
Als het wat beter gaat en de medicijnen opgebouwd zijn ( en hopelijk aanslaan! ) zien jullie me weer terug...

16 opmerkingen:

  1. Lieve Arja,
    Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk slaan de medicijnen goed aan en voel je je dan snel weer wat beterder. Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle sterkte. Moedig om te delen. Weet je geborgen bij Hem, voor wie niks te gek is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Arja,

    Heel veel sterkte voor de aankomende tijd! Hopelijk slaat alles snel aan en voel je je gauw beter! Het scrappen en bloggen komt vanzelf wel weer! Eerst goed aan jezelf denken hoor!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lieve Arja, wat vind ik dit erg voor je. Ik miste al je berichtjes en ging eens kijken op je blog. Neem de tijd en nu is het echt even jou tijd. Ik spreek uit ervaring als ik tegen je zeg dat dit echt heel naar is. Ik denk aan je en hoop echt voor je dat jij je snel wat beter voelt.

    Lieve groeten,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sterkte Arja! ik hoop dat je nog wel wat energie en zin hebt om creatief bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arja heel veel sterkte en neem je de tijd er voor we zien het wel

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Arja
    Je weet inmiddels wel ik ben een wel niet blogger, dus nu ik weer in de trein gestapt ben miste ik je naam steeds in de rij.
    Ik hoop dat de medicijnen zijn werk doen en dat jij je weer wat beter voelt, hopelijk kun je dadelijk je rust weer vinden tijdens het scrappen en zien we je weer vrolijk voorbij komen.
    Sterkte met alles en doe het rustig aan
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik miste je in de blogtrein, wat erg voor je Arja, ik hoop van harte dat je je snel weer beter gaat voelen. Heel veel sterkte gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Arja,
    Ik miste je ook in de blogtrein,en ben uiteraard naar je blog gegaan.Meid neem rustig de tijd,en ik hoop dat de medicijnen goed bij je zulllen aanslaan,en je weer een beetje zal opknappen.Want jouw mooie werken kunnen we echt niet missen hoor.Hoop je misschien nog te zien op de 31 e op de creabeurs te rijswijk.Ik wens je heel veel sterkte toe,liefs en een dikke kus Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verdrietige en moeilijke tijd zal het voor je zijn.
    Ik gun je zoveel beters...

    groetjes en een digiknuf,
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na een lange blogloze tijd wilde ik eens bij je gaan kijken. Ik schrik van je nieuws en wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een narigheid heb je nu weer. Hoop dat je snel weer je rust vind en kunt scrappen. Mis je mooie werken wel hoor.

    liefs en een dikke knuffel
    Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel begrijpelijk je blog pauze.
    Maar inmiddels ben je weer een beetje terug.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bah Arja, wat vervelend voor je. Ik weet waar ik over praat, want ik heb iets soortgelijks meegemaakt: neem je tijd en bedenk dat niets "moet", jouw gezondeheid is het belangrijkste. Sterkte hoor meid!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaat het weer wat beter met je?

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen