vrijdag 10 februari 2012

Oudejaarsavond 2011 enzo....

Ik heb lekker gescrapt met de foto's die op Oudejaarsavond genomen zijn... Tijdens het gourmetten heb ik van elk kind een foto genomen en die zwart-wit gemaakt. En zij maakten weer een foto van ons samen. Dat is de eerste layout geworden:
Papier is van Echopark.... Season's Greetings!


De volgende layout is van het 'net-12-uur-moment'! De klokjes die ik kreeg in de scrapkit van scrapfever kwamen prima van pas:


Papier ook van Echopark ( S.G. )


Verder ben ik nog steeds aan het haken! Deze keer ben ik aan kleine amigurimi-diertjes begonnen. Maar ik vind het wel een gepriegel zeg.... Ik geloof dat dit eigenlijk niet mijn ding is. Geef mij maar een granny-square! Maar goed, hier is een klein konijntje:


En tot slot een foto van Doortje. Ze groeit als kool en wordt steeds ondeugender;-)


19 opmerkingen:

  1. erg leuke lo heb jgemaakt.
    wat een lieverd van een hond heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie!
    En je lootjes zijn weer mooi
    Bijzondere foto ook die 2e
    En bij de eerste is het gescheurde randje ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lootjes en wat een schatje je hondje.Wat een knuffeltje.
    Je konijntje is ook schattig.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, van die foto's van Doortje krijg ik nooit genoeg, ik zou zeggen; dat is de leukste foto van de vier :-) hahaha, geintje! Dit was toch een creablog? Zonder dollen, je layouts zijn ook erg leuk en je hebt een leuk stel daar bij elkaar!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat ziet dat er prachtig
    uit je layout,s en de konijntje
    de foto van doortje is ook mooi!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je lo's zijn weer prachtig, ze vervelen nooit. Ook leuk dat jou kids de ouders op de foto zetten, leuk voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooie Lo's en het idee van de eerste vind ik super. Haken kan ik niet, dus dat vind ik altijd bijzonder als iemand zo iets priegeligs voor elkaar krijgt. En Doortje is gewoon schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie layouts zeg! Superleuk foto's ook; leuk al de kids apart :)

    En die gup die groeit inderdaad als kool maar is nog steeds een poepie om te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke scraps weer Arja, in ieder geval zijn jullie het jaar vrolijk begonnen!
    En je konijntje, wat een schatje, ik vind ze ook heel lastig om te haken hoor, maar wel lief.
    en Doorjte, smelt!!! Wat een scheet is het toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joh wat is Doortje alweer gegroeid! Bleven ze maar klein he? Zo schattig.

    Je LOtjes zijn weer super! Vooral de bovenste.

    En ook ik ben aan de haak geweest, het eerste appeltje (van de werkbeschrijving die ik je mailde) is gehaakt!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, die kleine Door... ik smelt gewoon van dat koppie!!
    Mooie Layouts weer meid! Die eerste vind ik het mooist, de warmte en gezelligheid spat van de foto's af.
    Gr Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke lootjes allebei Arja, maar die eerste daar word je helemaal vrolijk van. En Doortje, och wat een lief snuitje heeft ze toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk je layouts, en Doortje is ook echt adorable!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je weer lekker bezig zeg!
    Vind je lo's super! Ook leuk hoe je de foto van de 2e lo hebt bewerkt, het proosten in kleur!
    Je haakwerkje ziet er schattig uit! Dit gepriegel is ook niks voor mij, ik ben nu bezig een colsjaal te haken, lekker simpel en dom werk. hihi
    Wat groeit Doortje alweer zeg! Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit zijn toch echt de layouts waar scrappen voor bedoelt is, momenten vastleggen!!!
    Doortje , wat is ze mooi en wat groeit ze snel, is ze de boel al aan het slopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige layouts Arja! Voor haken heb ik op de een of andere manier het geduld niet meer en Doortje is een droppie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke lo's zijn dat Arja! Vooral dat kleuraccent in die zwart-witfoto is mooi!

    Wat is Doortje een schatje zeg!!! Prachtig beestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke layouts, vooral die onderste vind ik super gaaf. Leuk dat haken, moet ik nog steeds iets beter onder de knie zien te krijgen haha... En wat een dotje is Doortje!

    BeantwoordenVerwijderen