maandag 22 augustus 2011

Mijn mannen ;-)

Als je op vakantie bent is het veel gemakkelijker om mooie foto's van man en kinders te maken. Ze zijn meer ontspannen en poseren dan ook veel natuurlijker. En je bent zo-wie-zo de hele dag bij elkaar dus: kansen te over!

Heerlijk vind ik dat! Het is inmiddels traditie geworden dat ik van elke vakantie ook een layout maak met een paar mooie portretfoto's van elk kind voor in hun eigen boek.  Deze keer had ik ook een mooie foto van Gert dus ik begin met de mannen! Vader en zoon, allebei met een hoed op ( want dat is een must in Israel,  zeker midden in de zomer ).

Hier komen ze:

Papier:  October Afternoon


Papier: Jillibean Soup ( de 'atomic'-lijn past zo goed bij mijn betastudent! )

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vakantie layouts,die bovenste met borduursel is gaaf!
    En ook je randpons met golfjes,mjammie!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent heerlijk op de zomerse toer! Erg leuk weer...wordt helemaal vrolijk van je lootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vrolijke LO-tjes, je hebt er ook mooie foto's voor uitgezocht.
    wat lijken vader en zoon goed op elkaar zeg.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke layouts heb je ervan gemaakt. Ik vind het geborduurde op de layout van je man heel erg leuk.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt inderdaad erg mooie foto's van je mannen!! Leuke layouts, leuk zoals je schrijft over het atomic papier bij je betastudent - ik hou ook altijd van dit soort details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Isabel(Isarubine)22 augustus 2011 om 14:13

    Wat een superlo zeg! En wat een goed idee om portretfoto's te scrappen voor elk hun album, zal ik me daar voor mijn kids ook es moeten aan bezighouden. Heb alleen 1 probleem als ik daarmee wil starten bij de geboorte : mijn oudste kindjes zijn een tweeling en die staan meestal samen op een foto! Nu ja , zorgen voor later , heb nog veel projecten die af moeten...
    groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lay-outs Arja! En wat een geweldig combi op de eerste lay-out, die blauwtinten met het craftpapier! (ga ik onthouden!)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een supergave stoere layouts zijn dat echt heel cool die blauwtinten. Jij kunt ook echtschitterende foto's maken zeg super
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer zo super!!! Jij bent lekker op dreef. De 1e is mijn favoriet. Ik vind de combi kraft en het blauw zooooo gaaf! En de rondjes, de borduursels, het hartje... zoveel leuke detailtjes!

    groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke layouts zijn het geworden Arja! Er is weer veel op te zien! en je kunt goed zien dat het vader en zoon zijn! ( hebben dezelfde lach! )

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Arja, ik zag je reactie op mijn blog (dank je wel weer!) en dacht hé ik ben al weer een tijdje niet bij Arja wezen kijken, dus daar ben ik weer even! Wat een ontzettend gave layouts heb je weer gemaakt. Ik vind die bovenste met die rondjes echt superleuk gedaan! En die tweede is ook geweldig! Mooie indeling ook. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke lo's zeg!
    vooral die 2e vind ik leuk, leuke kleuren en erg leuk papier!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor Arja, vooral die blauwe LO vind ik erg leuk, met dat doorgestikte enzo.
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lo's, hoekjes zullen zeker nodig geweest zijn, maar charmant is anders.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Charmante Chantal. Zonder hoedje ben ik even charmant hoor! :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke zomerse layouts, Leuke kleuren ook.
    Begin er alleen een beetje van te balen dat ik echt bijna elke keer opnieuw mijn gegevens in moet vuillen bij dit blog. Ik begrijp ook niet waarom dat nodig is. Misschien kun je dat uitschakelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig mooie LO, en een super idee, met die portret foto's. Lekker zomers ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke zomerse layouts. Vind de bovenste lo vooral leuk door de cirkels en het stiksel en het golfje past er zo leuk bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Arja,

    Wat een gave lay-outs zeg. Die van je man vind ik heel mooi, die cirkels zijn super! het plezier spat van de foto af, leuk hoor!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. o leuk zeg die vakantiehoedjes. Mooie lootjes heb je er van gemaakt. Leuk gedaan die geborduurde vakjes met de cirkels er in.

    BeantwoordenVerwijderen