maandag 8 augustus 2011

Het Israelboekje is af!

Tjonge jonge het was wel een hele bevalling maar het boekje is af. Ik wilde het zo graag snel doen omdat er ook veel journaling in zit. Nu weet ik nog wat de gids bij bepaalde dingen vertelde of hoe het in elkaar stak. Als ik het een paar maanden laat liggen weet ik zeker dat ik de helft vergeten ben!

In de Creatief met foto's ( het laatste nummer ) staat een boekje dat ik als inspiratie gebruikt heb. Net als daar heb ik zelf bladzijden gemaakt ( van dubbel papier met een kantje of lintje ertussen geplakt ). Maar ( net als in de CMF )  heb ik ook gebruik gemaakt van de hoezen van We R Memorykeepers. Dat zijn ingedeelde hoezen waarin twee gewone foto's passen en twee strookjes voor journaling of een kleine foto. Ik heb zo' n beetje om en om gedaan. Op deze manier is het toch wat minder werk! Ik heb foto's gemaakt maar omdat een deel van de foto's in plastic hoezen zit zijn ze niet zo helder als jullie van mij gewend zijn. Hier komt het eerste deel: ( ik denk dat ik het over meerdere blogposten ga verdelen, het is zoveel! )

.


.


.


.


.


.


.


..


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.



Zoals je ziet heb ik af en toe een foto, kaart of folder tussendoor gedaan en dan de achterkant weer bescrapt zodat het afwisselend blijft.


Wordt vervolgd......;-)

24 opmerkingen:

  1. heel mooi album en wat een mooie foto's zeg !
    groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat prachtig zeg! en zo snel, maar inderdaad slim om niets te vergeten! Dit is een prachtig album wat volgens mij nog vaak wordt ingekeken! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een werk!! en wat mooi gedaan zo de mix met insteekhoezen en pagina's! super mooi!!
    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan wel zien dat je er veel werk aan gehad heeft zoveel bladzijde en mooi zo in de insteek hoezen.
    je heb mooi album van gemaakt

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat gaaf zeg!
    dat moet erg veel werk zijn geweest zo'n heel album!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er geweldig uit, mooie warme kleuren en het album zelf vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super uit!!
    Hoop ze binnenkort eens te kunnen bekijken en je verhalen te horen!

    liefs Trea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog! Ik heb hier ook eens rondgekeken en wat ben jij een productieve scrapper. Dit boek(je) ziet er ook heel tof uit, wat een werk moet dat geweest zijn. Maar vol mooie herinneringen zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... wat ziet dit er mooi uit zeg, een hele bijzondere en dierbare herinnering aan een bijzondere reis
    erg fijn dat je dit zo hebt kunnen maken, mag je trots op zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een mooi album!! Een hele bijzondere (en dierbare) herinnering aan een bijzondere reis(bestemming).

    Wat fijn dat je dit zo hebt kunnen maken, daar mag je trots op zijn!!! Erg mooi!!

    Zo kun je eindeloos nagenieten van jullie gezinsreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi boekwerk heb je gemaakt met een heleboel waardevolle herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een waardevol boekwerk is dat geworden zeg. het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Arja, wat een werk en wat heb je dat snel gedaan. Wat fijn dat het weer niet zo goed was de afgelopen dagen. Kon je lekker doorgaan ;-). Hij is heel leuke geworden en je hebt er een mooie herinnering van gemaakt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Arja,
    Daar ben ik dan! ;-) Leuke blog heb je en je Israel boekje (nou, zeg maar gerust "boek") vind ik prachtig !

    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig boekje zeg en wat een boel foto's heb je er in verwerkt. Mooi naslagwerk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een prachtig boek heb je er van gemaakt! En wat een veel foto's heb je er in kunnen verwerken met journaling erbij! Ik zou hem wel eens in real life willen zien, haha

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooow wat is dat een
    prachtig album geworden mooie
    foto,s en ander dingen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb het voorbeel in CMF gezien Arja en vond het ook zo'n goeie oplossing als je veel foto's hebt zo als jij,
    Je hebt er een prachtig verslag van gemaakt hoor,maar ja het was natuurlijk ook een fantastische reis waar je heel mooi op terug kunt kijken.

    Echt een toppertje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een giga project. Petje af hoor. En het is ook supermooi geworden Arja, de combi met pageprotectors en losse pagina´s maakt het ook erg afwisselend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een hoop foto's heb je gemaakt en wat Leuke herinnering aan je reis

    gr.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jeetje, wat een werk zal dit zijn geweest. Maar vast prachtig om heerlijk door te bladeren. Ik vind het een geweldig album!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amaai seg, wat een werk.
    Maar wel met een super resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een werk zal dit geweest zijn, maar een schitterend resultaat...prachtig
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen