donderdag 25 augustus 2011

En nu mijn meiden!

Zoals ik in de vorige post al schreef heb ik van iedereen een layout gemaakt met ( portret- ) foto' s van onze vakantie in Israel. Nu zijn de meiden aan de beurt. Van ouds af aan: eerst Lieke ( 21 ) dan Rianne ( 18 ) en als laatste Sanne ( bijna 16 )!

Papier is een beetje een mengelmoesje maar het stippeltje ( dat ik zo leuk vond passen bij Lieke's sjaal ) is van de nieuwe travellijn van October Afternoon!


Papier: Jillibean Soup


Papier: Jillibean Soup

22 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk Arja, lekker vrolijk!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu hoef ik weer niet s in te vullen!!! Ik snap er niks van. Ook weer heel erg vrolijke lay outs ARja. superleuke meiden ook, en die hoed!!! Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke meiden heb je!!
    Je LO's zijn echt zomers, mooi gemaakt!!

    groetjes, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat echt als een speer!! Deze zijn ook al zo superleuk en vrolijk!

    Enneh... komt nu jouw portret???

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, super zomers, en wat veel en snel. Ik ben een trage scrapper. Maar doe zo wel weer inspiratie op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke en zomerse layout heb je van jou meiden gemaakt! Een heel leuk idee om van ieder een portret foto te maken en deze te scrappen!

    Komt jouw portret ook nog :)?

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere vrolijke lo's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super zeg, wat een mooie meiden en gave layouts! De onderste is mijn favoriet, zo lekker zomers door die mooie hoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow arja, jij gaat als een sneltrein.
    wat een mooie zomerse kleurrijke LO's
    leuke meiden heb je, en ook ik mis nu nog de LO van jezelf....
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer leuk, lekker zomers en vrolijk, echt heel mooi gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke layouts, En wat zijn het mooie foto's. Het was heel mooi!
    love you

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn weer prachtig geworden, vooral de middelste spreekt me erg aan. En nu is het wachten op een lootje van jou zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke fleurige lay-outs!
    en leuk zo'n naamgenoot haha!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een superlo's zeg ! heel mooi van kleuren en prachtige foto's !
    groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooooh, ik vind ze super!!!
    Zo mooi van kleur, layout en prachtige foto's.
    En het allerleukste vind ik, dat ze alledrie een totaal eigen karakter hebben. Ws. passend bij dat van je dochters.
    Je hebt een stel mooie meiden, Arja!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze leuk. De zomer spat ervan af. Heel erg leuk papier heb je bij de foto's gevonden.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk vrolijke layouts zijn dit, ik vind die waslijn ook zo leuk!!!
    Heb je die doodle lijntjes rondom de bovenste en onderste layout zelf gemaakt of zit dat in het papier, ze zijn leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een heerlijke vrolijke layouts!ik vind de vrolijke kleurtjes echt super!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie vrolijke lo's van jullie meiden.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leukiej!
    Maar waar sta ik dan op die foto's?
    x, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat super prachtige layout.s en super mooi kleuren gebruikt
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitteredne layouts van jou drie prachtige meiden.....en wat een leuek tekst erbij
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen