zaterdag 11 juni 2011

Watermelon Gazpacho Soup....

Wat is dat nu weer zul je zeggen? Nou dat is de zomerlijn van Jillibean Soup! Hij is zoooo vrolijk met watermeloentjes en leuke zomerbikini's en korte broeken aan een waslijntje..... Maar ook met prachtige ruitjes en stippeltjes. Vooral het gele ruitje en het groene stippeltje zijn op het moment favoriet. Die staan zo leuk bij mijn lentefoto' s uit april. Omdat ik dol ben op geel staan in het voorjaar altijd heel veel gele planten in onze voortuin ( primula, viooltjes, brem etc..) Toen het zo warm was in april heb ik een leuke fotoshoot gemaakt met Rianne en Sanne! ( en Raja, de hond! )

...



23 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt.
    De kleuren springen er ook uit.
    leuke foto's heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg!! Zo lekker vrolijk, ik kies zelf niet zo gauw voor geel en groen, maar als ik dit zo zie moet ik dat toch maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arja, ze zijn weer super!! lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je layouts weer lekker kleurrijke en vrolijk, leuk! Ik vind je geborduurde randjes super, zal wel een heel werkje geweest zijn!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh mooi zeg die LO's! lekker zomers.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke lo's! de bijtjes op de bovenste lo zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze heel gaaf! Ik ben ook dol op dat soort papier, je wordt er zo vrolijk van en je kunt het zo goed ergens bij gebruiken. Mooie fotogenieke meiden zijn het toch!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dat vrolijk mooie
    layouts die je heb gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey,

    Wat mooi! Ik had je webadres van het cricutforum en ben wel onder de indruk van je lay-outs!

    Heb je zin om eens cricutervaringen uit te wisselen? Zie voor workshops www.bizzybs.nl!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was in April mooier weer dan nu :(
    Heerlijk zomers lootje ,mooie kleurtjes en die bloemetjes circel , heb je die geborduurd ??
    Prachtig !!!
    Schattige foto's trouwens ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supervrolijke prachtieg layouts heb je gemaakt, die bovenste vind ik supergaaf met die cirkel van kruisjes die je geborduurd hebt denk ik? en prachtige details echt heerlijk om naar te kijken.....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie layouts !
    Mooie foto's.
    Heel knap gedaan die geborduurde sterretjes.
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow dat is zeker prachtig de sterretjes prachtige lootjes Arja

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Arja
    Ik zag jouw berichtje op mijn blog, en ben gelijk ook even bij jou gaan kijken.
    Wat een prachtige layouts maak je.
    Ook deze laatste 2 lekker fleurig en zomers.
    Ik kom zeker vaker bij je kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een heerlijke LOtjes weer!!
    En dat papier heeft wel een errrg hoog HEB gehalte! (ook ideaal voor de israel/watermeloen LOtjes!!)

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie lo's met vrolijke voorjaars kleuren. Ik vind de foto's ook erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh, wat kleurrijke en vrolijke LO's!
    Erg leuk je borduurwerk!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke vrolijke layouts!! super! Die bijtjes zijn echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. weer een paar hele gave lo'tjes Arja! je bent lekker bezig! mooi geborduurd op de eerste lo, met de sew easy toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kleurtjes, perfect passend bij deze zonnige foto's !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. arja, ze zijn weer helemaal toppie!! wat een vrolijke boel....mooi gedaan bij de eerste LO met dat borduurwerk...dat zal een klus geweest zijn!!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sunshine in April, he dat is nou een heerlijke vrolijke lente-achtige LO!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen