vrijdag 17 juni 2011

Verjaardag Rianne!

Ik heb twee lootjes gemaakt over de 18e verjaardag van Rianne in april. De eerste is gemaakt met Owl Soup van Jillibean Soup. Ik heb kleine fotootjes gemaakt  en een soort 'dagverslag'  gemaakt met cijfertjes die corresponderen met de cijfers in de journaling. Het was een bijzondere verjaardag want ' s morgens waren we nog in de caravan in Schaarsbergen! Later op de dag moest ze nog naar school in Katwijk en ontving daar de verjaardagsvisite.....De tweede lay out gaat over haar en vriendin Petra. Voor de visite kwam zaten ze lekker op de Wii het nieuwe basketbalspel te spelen dat Rianne van broer Peter had gekregen! Papier: Elsie / een sportlijn.


16 opmerkingen:

  1. Ik ben al even niet meer bij jou op je blog geweest, maar er staan weer mooie projecten op.
    Leuke canvas ook van je dochter.
    De LO met de uiltjes vind ik super gaaf gedaan!! Zelf verzonnen??

    groetjews, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave layouts zeg! Die eerste vind ik echt geweldig met die uil!!! Leuk gedaan met zoveel foto's en toch niet te druk, super!
    De onderste vind ik ook erg leuk, leuk met een grote zwartwit foto en die kleintjes in kleur. Dat spel wil onze zoon ook voor z'n verjaardag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Leuke lo's !
    De bovenste door de vele fotootjes en de uiltjes en de onderste door het gebruik van zwart-witfoto met kleurenfoto's, dat ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi hoe je de multi layout gemaakt heeft knap als je dat kan met zo veel foto's

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie lo's heb je gemaakt. Vind de eerste super. Leuk dat je zo veel foto's hebt verwerkt.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave layouts! En zo knap om zoveel foto's op 1 layout te krijgen....super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is heel handig met die uiltjes die verwijzen naar de journaling. Leuke lootjes weer! Ik neem aan dat Rianne wel blij was met het boekje dat je voor haar hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was Rianne blij met het boek van haar leven tot nu toe? Leuk de combinatie kleur/ zwart-wit als foto`s op je layout. Ze zien er weer prachtig uit je layouts !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn heel leuk geworden! Die eerste is echt een goed idee! Ik vind verjaardagslayouts erg lastig om te maken, daarom liggen de foto's nog braaf te wachten! Maar dit zo is echt super!
    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave pagina met de uiltjes, echt prachtig....die andere is ook schitterend.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke LO vooral de bovenste, super idee zo'n verjaardag, dag foto verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lo's heb je gemaakt, lekker vrolijk, vooral die eerste met dat uiltje vindt ik gaaf. :))
    leuk dat jou dochter ook Rianne heet, mijn dochter ook...lol..

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! lekker veel foto's!

    groeties Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vrolijke LO's zijn het, allebei!
    En wat heb je lekker veel foto's op de bovenste LO.
    Geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave lo's, met de uiltjes vind ik helemaal geweldig, ook hele leuke foto's heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen