woensdag 22 juni 2011

Suzanne/Sanne

Wij hebben er verleden week een nichtje bijgekregen. Mijn jongste broer en schoonzusje kregen na drie jongens een lief klein meisje: Suzanne! Als ik op kraamvisite ga neem ik altijd mijn fototoestel mee want wat is nu leuker dan baby' s fotograferen? Ik heb er gisteravond heerlijk mee zitten scrappen. Het papier ( babygirl ) is van Theresa Collins.

Is het geen schatje? Kijk nou eens naar die lieve kleine handjes!


Ik plaats er ook een lay out bij van onze eigen Suzanne: Sanne heet met haar doopnaam ook Suzanne, eigenlijk Johanna Suzanne. Hier heb ik oud papier gebruikt van Creative Imaginations. ( het ondervel ) en verder allerlei strookjes en ( plak- ) bandjes die ik nog had!


16 opmerkingen:

  1. ontzettend lieve lootjes
    en niets boven een newborn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie layouts heb je weer gemaakt. En gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de lo'tjes te zien heb je niet stil gezeten en weer aardig opgeknapt.Ze zijn één voor één weer schitterend Arja.Ja en die van je nieuwe nichtje is helemaal top!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nichtje! Wat een lieve layout, leuk die foto met die kleine handjes!
    Je Lo van Sanne vind ik erg leuk, leuk idee met die strookjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie lieve kleine nichtje Suzanne!
    Je hebt een super lieve en schattige layout van gemaakt. Precies voor een lief en schattig meisje ( want ik neem aan dat ze dat is :)

    Ook je layout van jou eigen dochter is weer helemaal super!
    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nichtje, wat een lieverd is het...smelt....en idd een leuk scrap onderwerp. ;)

    Je 2e lo'tje is ook erg mooi, knappe dochter heb je. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige layouts en wat een schatje zeg een mooie lieve layout is het geworden. gefeliciteerd met je lieve kleine nichtje suzanne
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zo anders allebei maar allebei heel mooi, gedetailleerd en kleurrijk. Toch vind ik de onderste het mooiste. En leuk wat je hebt gedaan met de foto daarop in de rechter bovenhoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh... dat vergat ik nog: gefeliciteerd met je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met jullie nieuw familielid : )
    en wat een prachtige lootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige lo van Sanne, die handjes daar smelt je toch van ....
    Ook de lo van Sanne is mooi geworden, lekker fris van kleur en een mooie meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige layouts heb je er weer van gemaakt Arja! Ik vind die strookjes bij de layout van Sanne een superleuk effect geven. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lay outs en babytjes zijn idd leuk om te scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat geweldige layout,s wat lief die handjes zo

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat lieve foto zo schattige mooi layout Arja!!
    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor twee suzanne's in de familie!
    Mooie lay outs.

    BeantwoordenVerwijderen