maandag 6 juni 2011

Spring en Summer!

Ik laat twee lootjes zien die ik met 'oude' foto's van de kinderen heb gemaakt.  Allebei met het vrolijke papier van Echopark!

De eerste met de lijn 'Summer'. De foto's zijn uit 1992. We waren op vakantie in Zwitserland en er was veemarkt in Brig... Lieke deelt heel lief haar drinken met papa ( ze is nu 20! ) en op de andere foto zit ik met Peter ( is nu 22! ) en Lieke in het gras. Achter ons zie je de koeien! Ik heb schets nummer 151 gebruikt van Creative Scrappers!


De tweede layout is gemaakt met de lijn 'Spring' van Echopark. De foto is uit 1994. Rianne ( is nu 18 ) zit heerlijk in het badje in de tuin. Met het ene kleine fotootje heb ik al eens eerder gescrapt maar ik vond de hele serie ook zo leuk dat ik er deze layout mee maakte:


Ik vind het zo jammer dat ik nog niet scrapte toen de kinderen klein waren, dat ik zoveel mogelijke leuke kinderfoto's van hen probeer te scrappen. Ik ben nog wel even zoet dus met vier kids ;-)

21 opmerkingen:

  1. Wat had papa nog veel haar op die eerste scrap... HA HA :D
    Leuke scrapseltjes hoors mam (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet mooi hoor mams,
    Ik vind de tweede alleen het leukst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat leuke layout,s
    dat is gaaf om foto,s toen ze klein waren te scrappen nu

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn tóch leuke zonnige vrolijke LO's geworden!
    Ik heb ook nog van die oude foto's (nog ouder)
    en ik heb eigenlijk geen zin meer om ze te scrappen
    maar nu ik dit zie begin ik toch weer te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave lootjes
    vooral die 2e is een favorietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wederom superlo's, Arja...zo mooi gemaakt...wat moet het toch een heerlijkheid voor jouw kinders zijn, om door al deze lo's te bladeren! en zie het zo: ...jij kunt wel even vooruit, met 4 pubers.....Ik scrap wel vanaf geboorte., zou ja,...min of meer en dan zit je soms om foto's verlegen..;)
    dus ieder nadeel...:)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje , dat koppie van Rianne, geweldig.
    Beide prachtige layout, en wat een leuke letters op de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie layouts heb je weer gemaakt. Leuk dat je oude kinderfoto's scrapt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze zijn weer heel erg mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzetten vrolijke layouts vooral die 2de vind ik erg leuk

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat eenb schattige leuk Lootjes!!heerlijk zomers nou deze week heb je het wel nodig de regen wat ze verspellen.
    Bahhh.

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om je oude foto´s van stal te halen, zijn supervrolijke lootjes geworden :) En bedankt voor je berichtje op mijn blog ik heb het gelijk even veranderd (die twee papiersoorten haal ik altijd door elkaar hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige layouts heb je gemaakt Arja! Heerlijk he om die oude foto's scrappen. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch dat je nog zoveel foto's van vroeger hebt. Ze zijn het absoluut waard om gescrapt te worden. Lekker vrolijke layouts heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een heerlijke vrolijke LO'tjes!!! En leuk ook met oudere foto's aan de gang te zijn denk ik..

    Ik vind het altijd heerlijk om jouw werk te zien en elke keer als ik hier ben denk ik; ik moet hier vaker heen haha

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk idee toch dat je nog heel veel foto's te gaan hebt...? ;-)) Deze lootjes zijn ook weer super, lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke zomerse LOtjes!!

    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supervrolijke zomerse layouts, en wat een schitterende foto's supermooi gemaakt.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuke vrolijke zomerse lo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke zomerse lo's en wat een leuke foto's zijn het weer!!

    BeantwoordenVerwijderen