zaterdag 28 mei 2011

Silly girls...

Deze foto is onlangs gemaakt van onze oudste ( 20 ) en jongste dochter ( 15 ). De tweede en vierde in de gezinsrij zal ik maar zeggen. Die twee - Lieke en Sanne - kunnen zo heerlijk geiten! Ik weet niet eens wie deze foto' s gemaakt heeft maar ze zaten op mijn fototoestel ;-) Ik heb er heerlijk mee gescrapt. Vanwege de kleur zocht ik er 'Salt air' bij van Cosmo Cricket. Vooral die gele en roze kleuren van het 'bellenblaas'-papier vind ik prachtig. En ik heb voordat ik begon het basiscardstock bespoten met gele en roze glimmermist om de tinten een beetje bij elkaar te laten komen. Ik ben er zelf wel tevreden mee! Hier komt-ie:

18 opmerkingen:

  1. Oh wat is deze leuk! Mijn jongens (20 en 23) kunnen net zo geiten af en toe... heerlijk he, als je kids het samen goed kunnen vinden!
    Ik vind de lo mooi qua kleur, zeker de achtergrond met de glimmermist. Trekt het allemaal naar elkaar.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke vrolijke lo Arja! mooie meiden heb je toch!

    dat kurk(vel) is erg dun, kun je makkelijk door heen stansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gemaakt, leuke kleuren contrast

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind een leuke lo zeg! Normaal ben ik niet zo weg van geel, maar dat is bij deze lo wel erg mooi! Mooi gedaan met dat glimmermist...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super vrolijk foto echt grappig
    en een mooi lootje van gemaakt arja!!

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo een vrolijke lo. Heel zonnig. Leuk gedaan met die cirkels op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuek layout heb je gemaakt, prachtig gedaan zo met die glimmermist op de achtergrond super....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf het knap vinden! Er zitten zoveel details in....echt super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je lekker vrolijk layout
    gemaakt heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Over je vraag van de nostalgische plaatjes, dat zijn 3D plaatjes zoals ze 10 jaar geleden te verkrijgen waren. Ik heb ze ooit eens van iemand gekregen!!
    Mooie lo met geweldig leuke foto's en heerlijk toch dat je dochters zo samen kunnen geiten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke meiden-lo, Arja. Mooi met de glimmermist als achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er vrolijk uit en wat een leuk detail met het knoopje op het omgevouwen hoekje!
    Het zijn trouwens erg leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke layout! Grappig om te zien dat door die glimmermist, je gebruik van het papier en de details het zoete roze/geel juist pit krijgt!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat heb je super leuk gedaan zeg!
    leuke foto's ook!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie vrolijke lo heb je weer gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk,vrolijk lootje!
    mooi met die glimmermist , daar hou ik van :) en die bubbels zo over de foto,da's ook leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke vrolijke LO.
    Leuke foto's van je dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijk toch als je zo kunt geiten met je zus!!, ik heb ook zo'n "geitzus", hihi.
    lekker vrolijke en mooie lo!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen