vrijdag 20 mei 2011

Roodgeruite tuinbroek;-)

Ik had zulke leuke foto' s ingescand uit het voorjaar van 1993!  Rianne was net geboren en ik had een 'fotoshoot'  van ons drietal gemaakt in de achtertuin. Lieke heeft daar zo' n schattig roodgeruit tuinbroekje aan en tot mijn verrassing vond ik prachtig roodgeruit papier van My minds eye dat daar uitstekend bij past. Het is een al wat oudere lijn maar helemaal op z'n plaats bij de foto's. Overtuig jezelf:

.


Het is alleen jammer dat er zoveel kleurverschil tussen de beide lootjes zit. Terwijl het papier ( zowel het kraftpapier van de ondergrond als het MME-papier) op allebei de lootjes precies hetzelfde is. Het komt omdat ik de foto van de eerste op een andere dag heb gemaakt als de tweede.  Bij de tweede foto is ons ( gele ) zonnescherm naar beneden.



Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties die ik kreeg op het vorige blogbericht. Het doet heel goed dat jullie zo meeleven!

19 opmerkingen:

  1. wow geweldig de kleuren van de foto pas zo goed bij het mooi papier prachtig gemaakt alle twee

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat prachtig layout,s
    en gave kleurn zijn dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze leuk geworden! En die tuinbroek zo leuk zeg bij dat heerlijke frisse papier.
    Ik vind foto's maken ook altijd lastig. Vaak komen de kleuren toch niet zo mooi uit dan in het echie ;-) Of het is weer te donker etc,

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt leuk! die ruitjes zijn helemaal gaaf! Lijkt me heel leuk om er zo een met ruitjes van ons kleine babymensje te hebben ;-) ik hou me aanbevolen! dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleke fleurig layout, een schitterend gehel echt prachti
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat zijn dit leuke lootjes zeg!! Vind de kleuren super! En past inderdaad helemaal geweldig bij de foto'...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke lo's! lekker vrolijk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt geweldig!!!
    alles past een super leuke foto.......

    enne het was echt mijn eerst keer thanks voor je compliment

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en fleurige lay outs zijn dit geworden, perfect papier bij deze foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord prachtig,lekker vrolijk en als je die koppies op de foto's weer ziet denk je inderdaad weer aan die momenten,en die wil je alleen maar koesteren.

    Groetjes en liefs Juanita
    p.s. Houd je taai hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke layouts heb je gemaakt. En wat past het papier leuk bij de foto's. En weer even lekker terug in de tijd.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn dat 2 mooie vrolijke lo's. De kleurencombi is zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het mogen dan wel foto's zijn met andere lichtvallen, maar ik vind je lootjes erg leuk.
    Gaaf dat je precies datzelfde ruitpapier erbij gevonden heb

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke en vrolijke LO's!!!
    Wordt er helemaal vrolijk van op deze regenachtige dag :) En ik bruis weer van de inspiratie :)

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Arja, wat heb je dat mooi gemaakt zeg! echt gaaf!
    Het past super mooi bij elkaar!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat je weer foto's gescrapt hebt uit de oude doos. Heerlijke foto's zijn het en mooie lootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze zó leuk en kleurrijk!!!
    Als het meteorologisch gezien al geen zomer was,
    zou ik nu meteen de zomer in mijn hoofd krijgen. ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie lay out, en zo'n roodgeruit broekje !! Geweldig, mijn dochter had een rood geruit jurkje, misschien moet ik die foto ook eens tevoorschijn toveren.

    BeantwoordenVerwijderen