maandag 21 maart 2011

Twee lootjes....

Mijn hoofd wil helemaal niet de laatste tijd ( hoofdpijn en suizende oren ) dus ik houd de tekst kort. Hoewel met moeite probeer ik toch te scrappen. Als het helemaal stil is om me heen lukt het soms. Ik houd ook altijd een voorraadje nieuwe lootjes achter om te kunnen laten zien als het een poosje helemaal niet meer gaat.

Hier komen er twee:

' My girls'  met Echopark papier 'For the record' De foto is van kerst...


'Peter en z'n zusje' , ook met Echopark  ' Little boy' Foto is uit 1995 toen Sanne net geboren was....

17 opmerkingen:

  1. hele leuke layouts!!! en de foto's zijn ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layouts. Heerlijk zo scrappen van het heden en soms ook weer uit het verleden. De layout bij het badje is ook heel erg leuk. het papier past er zeker perfect bij. Succes met de hoofdpijn, ik hoop dat de lente je wat verlichting mag geven.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lootjes zijn het weer geworden.

    en veel sterkte met je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, je layouts blijven super, ondanks dat het scrappen je moeite kost. Ik hoop dat je hoofdpijn en het gesuis in je oren snel verdwijnt!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat prachtige meid!! vooral de eerste de anderen ook hoor!!!

    fijne dag gewenst
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dat weer mooie
    layout,s die je heb gemaakt
    ik hoop voor je dat het gauw weer goed komt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, kleurrijke layouts zijn het geworden, Arja. Die eerste met cirkel vind ik echt gaaf!
    Sterkte met je hoofdpijn!!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf! dat papier van die eerste lo wil ik ook! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuke lo's heb je gemaakt.
    Leuke foto's heb je uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke lootjes zeg! Dat for the record päpier is zo gaaf ook. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei prachtig!
    Kleurrijk en mooie vlakverdeling.
    Maar de eerste met de cirkel vind ik het mooiste!
    Ik hoop dat je snel van je klachten af bent!
    Beterschap ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt heel erg leuke layouts gemaakt ik vidn ze prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He bah! Jammer dat je hoofd niet zo wil!! Je layouts zijn weer erg leuk! Heerlijk papier maakt Echo Park he?
    Sterkte maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie layouts, prachtig, je kids ook. Sterkte met alles....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Opnieuw heel mooie lo's!
    Het papier is heel leuk.
    Hopelijk ben je snel weer beter ;-)
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik heb een berichtje gevonden waar ik nog niet op gereageerd heb... Ik vind deze layouts ook weer erg mooi geworden. Maar dat zijn jouw layouts eigenlijk altijd wel. Ik vind de zwart wit foto's hier erg mooi op uitkomen. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een mooie zeg...Die foto is ook een beetje blauwachtig of niet..

    BeantwoordenVerwijderen