donderdag 3 maart 2011

Appelflappen en nieuw jaar!

Het leuke van grote(re) kinderen is dat ze zo heerlijk zelfstandig zijn.  Op oudejaarsdag schilde ik de appels en Rianne en Sanne maakte er appelflappen van. Een uitstekende samenwerking! En ik kan jullie zeggen dat ze ook nog heerlijk waren. Prachtig vind ik hoe Rianne met muts achter het gasfornuis staat. Rianne heeft vanaf dat ze klein was al graag een muts of pet op haar hoofd. Ze slaapt af en toe zelfs met een muts ;-)

Het papier is van October Afternoon Modern Homemaker. Ik had het al een tijdje liggen en zag nu mijn kans schoon...


De volgende is van Sanne. De foto is net na twaalven genomen, net 2011 dus. Sanne heeft een heel moeilijk jaar gehad. Ik spreek in de journaling de wens uit dat het nieuwe jaar herstel mag brengen..... Papier van Cosmo Cricket Circa 1934.





20 opmerkingen:

  1. wat een prachtige lay outs heb je weer gemaakt. Ik hou erg van jouw stijl van scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave layouts weer Arja! Bij de eerste heb je de achtergrond gesprayed volgens mij met een taartrondje! Geeft een gaaf effect he? Erg leuke foto's en inderdaad perfect papier ervoor (doet me denken dat ik ook nog foto's van het oliebollen bakken heb!!)
    De tweede layout vind ik ook zo mooi en ik hoop van harte dat jouw wens uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige layouts. En leuk dat je je dochter zo typerend met muts op de foto hebt. Ik hoop voor Sanne dat het een goed jaar word!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch leuke lo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste layout geweldig leuk zeg ik hou hoe je mask gedaan heeft en de strookjes papier design!!!
    en de tweede is ook heel schattig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arja

    Wat een leuke lo's heb je gemaakt. Die pons van MS is erg leuk zeg. Ik hoop dat het zowel voor jou en je dochter een heel goed jaar wordt. Ben zelf na 3 jaar ziek zijn eindelijk weer aan het opkrabbelen en kan me dus heel goed voorstellen hoe moeilijk deze tijd voor jullie moet zijn.

    Fijn dat je bij SBN de paperpadjes en het papier van Jillibean hebt kunnen kopen.

    groetjes van
    Irene uit Katwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Appelflappen samen bakken..gezellig én lekker! mmm, wat een idee :-)

    Je lo-tjes zien er weer leuk uit, Arja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige layouts!
    Leuk zoals je die taartvorm als masker hebt gebruikt.
    En... mooie herinneringen voor later
    ook al is de een wat minder leuk blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om een taartrand als achtergrond te zien bij de appelflappen, hele mooie vrolijke LO.
    Grappig de muts die je dochter draagt, ik heb vroeger altijd met petjes op gelopen tot dat een bijna kale oom van me zei, meid pas maar op dadelijk heb je net zo'n haar als ik, de pet is afgegaan en nooit meer op hihi.
    De andere Lo is ook heel mooi, hele mooie foto, hopelijk wordt het voor haar ook een heel goed jaar

    Groetjes SImone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide zijn prachtig, zonder de tekst te lezen, dacht ik wat een slimmerd om een muts op te doen bij het flappen bakken, dat is altijd zo`n vette bende.
    Prachtige foto is die van Sanne, ik hoop dat dingen die ze droomt ook uit mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi lootjes weer Arja. Die van Sanne heeft echt mijn voorkeur: een prachtige foto met mooie journaling, dat is waar het om draait!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Arja wat zijn dat weer prachtige
    layout,s leuk zo appelflappen
    heel gaaf

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lo's weer !
    De letters 'appelflappen' zijn echt geweldig.
    Nog veel creatief plezier

    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie lo's
    Leuk ook de foto's van het appelflappen bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave layouts weer! Mooi met dat misting

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Arja!

    Wat een mooie lay-outs weer! Van de eerste straalt de gezelligheid af, ben maar trots als je ze zo samen ziet werken/bakken.
    Voor je dochter hoop ik dat 2011 een heel goed jaar wordt maar ook voor jezelf! Mooi om ook de mindere momenten vast te leggen, die horen tenslotte ook bij het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie lo's heb je weer gemaakt! prachtig! liefs samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele leuke layouts! de onderste is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele mooie lootjes......zelfgebakken afppelflappen, dat gaat er altijd wel in. Leuk dat ze dat zo goed samen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige lo's arja....ik heb het je al eerder gezegd; ik vind dat jij echt laat zien wat scrappen inhoud.....het is zo mooi hoe jouw foto's het middelpunt blijven!! (bij mij "verzuipen" ze wel eens door de embellie's haha...)

    Ik ben echt fan van je!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen