maandag 14 maart 2011

Is ze niet schattig?

Bij Scrapfever hebben ze een nieuwe wedstrijd: scrap een babyfoto! Nou ben ik dol op babies en dus ook op babyfoto' s! Ik pak dan altijd de ( gewone ) foto-albums van de kinderen en scan een paar mooie in. Eerst wilde ik Rianne in het babybadje in de tuin insturen ( geplaatst op dit blog op 28 februari ) maar strikt genomen is ze daar al 1 jaar. Daarom heb ik nu een lootje gemaakt met een foto van Sanne... Papier is van Echo Park ( Springtime ) en omdat ik zo' n prachtig zachtgeel 'rozenlintje'  had heb ik het verder heel rustig gehouden!

Overtuig jezelf: Isn' t she cute?

21 opmerkingen:

  1. Oh was is deze mooi en lief ,heb je leuk gedaan met dat lint en vlinder/pin

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh ze is zeker cute!!
    prachtige lay out geworden Arja!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is zeker cute, heel subtiel en rustig! Lekker om naar te kijken!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Melanie (mang0)14 maart 2011 om 05:49

    Hij is erg mooi geworden! dat lint vind ik ook erg mooi!! Succes met de wedstrijd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een lief
    mooi layout endat lint is ook heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is zeker cute, en je layout is prachtig. Zo mooi dat je het rustig hebt gehouden, want nu gaat alle som de foto en het lint en dat maakt het zo lief en zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve layout. Heerlijk om een babyfoto van je kinderen te scrappen. Even terug in de tijd, denken aan die mooie momenten............

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige LO, mooi gebruik van het lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Arja ik vind het nog steeds heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superlieve layout!! en die foto.....prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach, inderdaad....wat is ze lief!!! en wat een mooie foto zeg... en prachtige lo ofcourse ;)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, leuke blog heb je! Ik hou wel van dat vrolijke stijltje...en Glimmermist zo te zien ;-)

    Blessings,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief.....! enne dat rozenlint.... dat is wel heel bijzonder gaaf. Geweldig mooie layout zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is zeker cute!! wat een lieve layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve LO is dit geworden, zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattige super leuke lo

    fijne avond gewenst
    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie lay-out! Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ze is heel schattig en ook een schatje van een layout

    BeantwoordenVerwijderen