dinsdag 29 maart 2011

Rietje of Pietje?

Ik noem Rianne van jongs af aan al vaak liefkozend Rietje! De l.o. die nu volgt gaat over die keer dat ze haar mooie lange krullen zelf afgeknipt had:

De journaling: Tot onze grote ontzetting knipte je op een dag je mooie lange krullen af. Kapper Karin knipte er toen een kort modellejte in. Je was niet zo erg onder de indruk van onze standjes. Ik zei: ' nu ben je niet meer onze Rietje, maar Pietje!'  Ik dacht dat je nu wel erg onder de indruk zou zijn..... Maar toen op een gegeven moment de telefoon ging pakte je op en zei: 'Met Pietje!'


Papier: Echo Park; Little Girl

24 opmerkingen:

  1. Op dat moment schrik je je een rotje, maar als je het verhaal nu terug leest wilde ze wel heel graag een Pietje zijn. Is ze inmiddels weer een Rietje?

    Prachtige layout, de vrolijkheid spettert ervan af. Rianne was i.i.g. wel blij met haar korte koppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kleurige layout en wat een leuk verhaaltje erbij hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige en vrolijke layout en een geweldig verhaal die journaling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH wat een heeeeeeerlijk LOtje weer!!!
    En wat een geweldig verhaal. Ik kan me voorstellen dat je er toen absoluut niet blij mee was, maar ik denk/hoop dat jullie er nu flink om kunnen lachen!
    Leuk om zo vast te leggen!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke lo alweer !
    Heel leuk met het verhaaltje en die kledingwaslijn is ook super.
    Groetjes Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leuk vehaal
    maar je layout is heel mooi!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellige leuke layout!!

    fijne avond gewenst
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige lat out, met vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lo en wat een leuk verhaal zit er achter deze foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk verhaal! Leuk toch om terug te lezen! Erg leuk je LO, leuke felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb even rustig rondgekeken op je blog...wat een mooie lootjes heb je weer gemaakt !
    Deze is ook zo leuk ,lekkere voorjaarskleuren en prachtig dat hele verhaal erbij :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie lo en die journaling is erg leuk.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooww geweldig wat een leuk verhaal!!
    Ik vind het waslijntje met kleertjes enorm leuk, niet eerder gezien.
    Mooie LO

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie LO heb je weer gemaakt, mooie frisse kleurtjes en het verhaal heerlijk gewoon maar kan me voorstellen dat je op dat moment wel hele andere gedachten hebt
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke voorjaars layout! Deze kleurtjes passen echt bij het lekkere weer van vandaag. Ik vind de journaling en de foto en de titel echt helemaal leuk! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kijk er nu al naar uit dat ons boompje weer in bloei staat~!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn altijd de ergste dromen die waarheid kunnen worden. Helaas heeft mijn dochter dit ook een keer gedaan !
    Het is ondanks je verhaal een leuke layout

    BeantwoordenVerwijderen
  18. deze foto met bijbehorend verhaal MOET terecht gescrapt worden. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer! Hele vrolijke lo met bijpassend papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Melanie (mang0)7 april 2011 om 02:51

    Wat een geweldig leuke LO. Lekker vrolijk en speels.

    liefs,
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke lo heb je gemaakt.
    Leuke tekst erbij trouwens

    BeantwoordenVerwijderen