vrijdag 6 november 2009

Uithangborden

Het was een hele worsteling van de week. Ik wist precies welk figuurtje ik met de Cricut uit wilde snijden omdat dat zo goed bij mijn foto's van de uithangborden paste. Maar het lukte steeds maar niet. Ten slotte heb ik hulp gevraagd op het forum en aan mijn man ( ! ) en toen bleek dat ik mijn deepblade mesje moest verwisselen voor een gewoon mesje.... En nu is de lay-out toch eindelijk af. Het betreffende figuurtje is het figuurtje rechts naast de foto. Die kun je in zgn 'border' ( = lang ) uit laten snijden. Is het niet net smeedwerk?       ( Cricut cartridge : Storybook )

Ik ben altijd dol op de verschillende uithangborden die je vooral in Bretagne zoveel ziet. Van al die foto's heb ik een fotocollage gemaakt. De grote foto rechtsboven is uit Dinan in het oude straatje dat naar beneden - naar de haven - loopt. Dat was een geweldig kralenwinkeltje!! Ik heb nog nooit zoveel kralen bij elkaar gezien. En ik heb ook nog nooit zo'n mooi origineel uithangbord gezien. Overtuig jezelf:

uithangb



.
Omdat de afbeeldingen wat klein zijn om te bekijken op de L.O. laat ik ook even de collage apart zien:
collages

4 opmerkingen:

  1. ooooooooooh wat leuk mijn complimenten

    liefs petr
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arja,

    Wat en prachtige layout heb je gemaakt, ja soms is het puzzelen maar je leert weer van.
    Wat een mooie Cartridge is Storybook hé ik heb hem ook. Ik heb vandaag mijn foto collage ontvangen en nu maar een leuke layout verzinnen.

    Ik wens je een fijn weekend toe,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto collage is wel erg leuk, hoe doen jullie dat toch. Ik heb Storybook ook er is geen cartridge die ik zoveel gebruik als deze, ben er echt helemaal weg van.
    Arja als je nog aan die foto denkt van het schooluitje? Zou ik fantastisch vinden, alvast bedankt.

    groetjes, Theresia

    BeantwoordenVerwijderen