zaterdag 28 november 2009

Ode aan de liefde!

Deze week heb ik een scrap gemaakt waarbij ik een ode breng aan de liefde. Ik had best veel foto's van ons samen van de afgelopen zomer. Deze drie zijn gemaakt op het riddertoernooi in Belgiƫ. Ze hadden daar wat strobalen neergelegd, en er stonden wat stokken met rieten hoeden erop. Een prima plek voor een fotosessie dus.... De kinderen ontfermden zich graag over deze taak. Ik wilde de nadruk een keer leggen op het wonder van de liefde. Want het is toch prachtig als je na 23 jaar getrouwd te zijn nog steeds gek bent op elkaar? De laatste tijd krijgen we best wel wat voor onze kiezen. Bij onze dochter van 19 is een uitgebreid psychiatrisch onderzoek gedaan nadat ze een paar maanden geleden helemaal was vastgelopen. Ze heeft onlangs de diagnose: ADHD gekregen. Gedurende de behandeling zullen ze nog verder kijken of er nog iets meer aan de hand is, maar hier zijn ze in elk geval zeker van. Gelukkig krijgt ze veel hulp: individuele behandeling, groepstherapie en ook medicijnen. Maar het is toch wel even slikken als je zo'n bericht krijgt. Waarom hebben we dat niet eerder gemerkt? Wat had ik kunnen doen om te voorkomen dat ze vastliep? Dat zijn zomaar twee vragen die bij je opkomen. Dan is het toch fijn te weten dat Gert en ik heel veel van elkaar houden en daardoor ook heel veel liefde aan de kinderen kunnen geven! En bovenal mogen we weten dat de Heere God ons elk apart, maar ook als gezin in liefde draagt!

Hier komt de scrap: 'so happy together...'!happytogether

Geen opmerkingen:

Een reactie posten