maandag 2 november 2009

Nog twee vakantiescraps...

Ik  heb nog twee scraps over de vakantie die ik nog niet heb laten zien.  Op de eerste heb ik een collage gebruikt die ik gemaakt heb met Picasa. Ik had zoveel foto's van het riddertoernooi in België dat ik ze nooit allemaal in normaal formaat kon gebruiken. Op deze manier heb je toch een beetje een indruk van alle mooie dingen die er te zien waren.

image22



De andere scrap heb ik voor Peters fotoalbum gemaakt. Peter kan altijd zo genieten van  toeristenwinkeltjes met allerlei leuke hebbedingen. Hier staat hij voor zo'n heerlijke winkel in Dinan. Op de achtergrond is de 'Tour de l'Horloge' te zien die heel kenmerkend is voor Dinan.


image18

3 opmerkingen:

  1. Hallo Arja,

    Ben gelijk even een kijkje komen nemen op je site, ziet er schitterend uit, wat een idee om een collage te maken, je hebt op een idee gebracht.
    Laat ik nu precies dezelfde foto's van de pannenkoeken hebben, die hebben wij op 1 november 2009 in Annecy gegeten.
    Kom vaker een bezoekje brengen om ideën op te doen.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het bezoekje op mijn Blog
    Ik bedoelde eigenlijk 2008.
    Ja pannenkoeken zijn heerlijk.
    Ik doe eigenlijk van alles scrappen, kaarten maken en alles waar ik papier op kan plakken.
    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik ben voor het eerst op je blog en heb direct inspiratie gekregen. Heb nl heel veel foto's van event lijkend op jouw riddertoernooi en had geen idee hoe ik dat zou gaan doen. Bedankt! Enne..je staat nu bij de favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen