dinsdag 19 februari 2008

Waar blijft de tijd?

Deze titel gaf ik de L.O. mee die ik gemaakt heb met een andere 'oude' ingescande foto. Sanne was er toen nog niet eens. We hebben hem laten maken toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren, en we met de hele familie op de foto gingen bij Studio Romkes. We zijn toen ook apart als gezin gegaan. Zulke foto's kosten destijds geloof ik 10 gulden per stuk, dus ik had er één besteld voor onszelf en twee extra voor de opa's en oma's. Hoewel misschien wel illegaal is het nu dus heel makkelijk dat we een scanner hebben!

De afgelopen twee dagen heb ik met migraine op bed gelegen ( zondag en maandag ), maar nu krabbel ik weer langzaam op. ( De vorige week is achteraf dus toch te druk geweest ) Maar we hebben iets om naar uit te kijken! Aanstaande vrijdag hopen we voor een week te vertrekken naar Mechelen. ( Limburg ) We verheugen ons er zeer op!! Ik hoop op helder en droog weer, zodat ik mooie foto's kan maken! Nog drie dagen werken en het is zover.....

Hier komt de hierboven bedoelde Lay Out:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten