vrijdag 1 juli 2011

Rocket Age...

De dag na hemelvaart was ik in de scrapbookwinkel in Heesch. Echt een scrappersparadijs! Tot mijn verrassing lag daar de nieuwe OA-lijn Rocket Age. Een lijn met sterren, planeten en raketten. Ik vind het echt superpapier. Haastig ging ik op zoek naar foto's die daarbij zouden passen. Toen vond ik de foto's van Peters  feestje bij Space Expo.( t.g.v. zijn 10e verjaardag! )  Ze kregen daar allemaal een overall aan en hadden een zeer interessante middag! Als dit geen geschikte foto's zijn dan weet ik het niet meer:

...


Het leuke is dat al deze jongetjes van 10 nu zo'n 22 jaar zijn. Echt heel leuk om te zien....

18 opmerkingen:

  1. wat een superleuek layouts zijn het geworden, papier past idd [perfect bij deze foto's echt een heel mooie geheel.
    Ja ze worden sel groot he, maar leuk om dan nog terug te kunnen kijken naar hoe ze toen waren heerlijk....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit gaaf papier, past perfect bij de foto's. Wat leuk zo'n expo en dat ze ook van die pakken aan mochten trekken. Echt leuke foto's om te scrappen. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHHH wat een stoeren page's echt gave foto's ook toppie gedaan!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en stoere fotos
    En gaaf bijpassend papier, toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij is het papier speciaal voor die foto's gemaakt ;-) Past er perfect bij! Leuk je layouts, lekker stoer!
    Nog gefeliciteerd ook met jullie 25-jarig huwelijk! Als ik de foto's zo zie hebben jullie een heerlijke dag gehad,
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere layouts!!!
    Het papier past er perfect bij, geweldig!!! Leuk detail ook dat memoblaadje zo scheef...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto's lagen gewoon te wachten, tot dit papier uitkwam! Beter kan gewoon niet.
    En nog gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk, Arja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rianne de Best3 juli 2011 om 12:05

    Omdat ik zo veel van u hou, Komt hier een berichtje! Wat zijn ze mooi hé!
    Je kunt het heel goed en ze zijn super knap gemaakt! Love You!
    Groetjes Rianne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was Peter toen lief in dat blauwe pakkie, hihi
    en wat een leuk papier~

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat gaaf dat OA speciaal voor de inmiddels grote vent dat papier hebben gemaakt, het is werkelijk perfect samen.
    ze zijn wel erg stoer geworden heel mooi
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie layout,s
    lekker stoer mooi papier er voor

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie layouts. En die foto's passen inderdaad perfect bij dat papier.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh dit papier is gemaakt voor de foto's!
    (wat bij mij trouwens ook wel eens andersom gebeurt.....) Ik vind het superstoere LOtjes!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jaaa superleuke lootjes en die foto´s bij dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg knap gedaan hoor!
    je maakt heel erg mooie creaties, ik ga zeker nog eens langskomen!

    groetjes Naomi
    (SA forum)

    BeantwoordenVerwijderen