woensdag 6 juli 2011

Paasweekend en Basketbal!

Twee nieuwe lootjes om te laten zien. De eerste heb ik voor Peters boek gemaakt van ons Paasweekend op de Veluwe. Het was heerlijk weer en we hebben erg genoten van het bos. De foto' s zijn gescrapt met papier van October Afternoon/Campfire. Geweldig papier voor al je bosfoto's  ;-)

Het andere lootje is van het basketbalteam van Rianne. Een van de moeders volgt een fotocursus en had een hele leuke foto gemaakt. Alle meiden in een kringetje naar beneden kijkend en zij met haar camera op de grond! Papier is van Cosmo Cricket/Social media




Ik ben best wel tevreden over deze lootjes. De laatste tijd gebruik ik vaak schetsen. Dit heeft met mijn burn-out te maken. Toch een bepaalde faalangst waardoor ik niet genoeg op mijzelf vertrouw! Maar deze twee zijn zonder schets gemaakt. Vooral de tweede was heel leuk om te doen. De foto kan namelijk van elke kant bekeken worden. Hoe je hem ook houdt, je hebt hem a.h.w. altijd  recht. Zo heb ik de lay-out ook gemaakt. Hoe je hem ook kantelt, je hebt hem toch recht. De namen van de teamleden hem ik om de foto heen geplakt. Daarvoor heb ik de letters uitgesneden met mijn Cricut, een Mickey-Font....

18 opmerkingen:

  1. Wat een super layouts! En wat goed dat je ze niet adhv een sketch gemaakt heb, dat is een teken dat je weer op jezelf vertrouwt! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke layouts! en grappig hoe je die foto heb gescrapt op de tweede layout!! super bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ontzettend leuke layouts! Echt leuke foto op de tweede zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige lo heb je gemaakt.
    Gaaf papier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi, de onderste met die team foto is heel erg mooi, alle kanten als bovenkant leuk hoe je dat met de foto gekoppeld hebt
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave mooi lootjes toppie!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moet helemaal niet aan jezelf twijfelen want beide zijn echt super!
    Ik ben vooral helemaal weg van de tweede layout!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn helemaal super! Die tweede is heel erg leuk! Al die lettertjes plakken is volgens mij wel een behoorlijke klus geweest! Enne je mag, naar mijn mening, best wel tevreden over al je layoutjes zijn :-) Je hebt namelijk een onwijs leuke/mooie scrapstijl!!!
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel erg leuke lay outs, knap zonder sketch en voral die met de foto van die meiden vind ik erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dat mooie layout,s
    die je heb gemaakt!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg gaaf zeg die LO's.
    mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super lootjes zeg..wat leuk die onderste, kun je het nooit verkeerd vast houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave LO's zijn het geworden!! Waar zijn jullie op de veluwe geweest??

    liefs,
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuke layouts!! die foto op de onderste vind ik erg leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb soms juist dat ik me te veel laat beperken door een sketch en tevredener ben als ik het papier en de foto´s gewoon volg....net als jij nu hebt gedaan, ze zijn echt super allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide zijn het weer super leuke lootjes. De koppies in het ronde van het basketbal team is geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke vrolijke layouts, nik vind ze schitterend....jij maakt ook altijd zo'n schitterende foto's
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. er is weer een hoop moois te zien op je blog! paasweekeind is mijn favoriet! leuk met die boom zo tussen de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen