donderdag 16 december 2010

Donkere decemberdagen...

Wat een regenachtig weer toch vandaag. Ik moest even naar het dorp omdat ik een afspraak had met de  opticien. Helemaal nat en buiten adem van de tegenwind kwam ik aan. De glaasjes van de apparaten besloegen steeds omdat ik zat na te dampen ;-) En ja hoor: mijn leesbril moet nieuwe glazen! Ik dacht het al, mijn armen werden weer tekort!

Veel zin om te scrappen heb ik helaas niet.  Ik moet veel wandelen en fietsen en scrappen.... En dat probeer ik wel te doen hoor, maar ik ben van het minste of geringste doodmoe. Gistermiddag moest ik naar de psycholoog. Ik was toen ik terugkwam zo moe dat ik op de bank in slaap gevallen ben. Toen ik anderhalf uur later wakker werd had Gert het eten klaar, die schat!

Toch heb ik nog twee lootjes te laten zien. Ik heb ze al een tijdje geleden gemaakt, maar niet hier laten zien. De ene is een oude zwart-wit foto uit mijn jeugd. Mijn jongste zusje Heleen was toen net geboren.... De tweede is uit 1991 en Peter en Lieke waren nog klein. We waren daar op vakantie in Engeland.
...

23 opmerkingen:

  1. Beste Arja, donkere dagen voor kerst kunnen zomaar hard aankomen... we hopen dat je ook kunt genieten van Licht dat schijnt in die donkere dagen! Heel veel sterkte weer en een hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat mooie layout,s
    ik hoop voor je dat het beter ga sterkte

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. donkere dagen....niet mijn favoriet
    jouw tijdsbesteding echter wel ;-)
    mooie lootjes zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lo's. en ik hoop dat het snel beter met je gaat.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke LO's! Vind vooral die tweede erg leuk, lekker vrolijk. Maar de foto van de eerste is heerlijk nostalgisch.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arja,

    Wat een mooie LO's!
    Ook wil ik je even laten weten dat ik aan je denk, en voor je ga duimen dat het snel beter gaat met je! kop op he!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lootjes met die vlaggetjes en wat heb jij altijd een leuke foto's van je kids toen ze nog klein waren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke lo's! die onderste is lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige LO's Arja, ik vind jouw foto's altijd zo bijzonder, echt nog zo mooi oud.
    Ik wens je veel sterkte in deze donkere dagen.
    Ik hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lo's weer Arja,die met die kleurtjes spreekt me zeker aan.

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOi Arja, Wat een mooie Lo's weer. Ik vind die vlaggetjes erg leuk erop! En de foto's, zo leuk uit het "verleden"! En de lo is niet superdruk, waardoor de foto's er helemaal mooi uitkomen!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij een mooie stijl van scrappen. Prachtige layouts.
    gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk is dat he, oude foto's scrappen! Leuke foto van jou met je zusjes! De tweede layout is zo heerlijk vrolijk! Hopelijk gaat het snel beter met je en ben je niet meer zo snel moe! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag arja

    leuke lo's vooral die onderste is heel vrolijk ,toch leuk om zo die oudere foto's te bescrappen.

    Hopelijk gaat het in het nieuwe jaar weer wat beter met je

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie lootjes!! En sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige LO en geweldige foto die bovenste. ik heb ook zoiets geruiten jurkje gehadvolgens mij was dat in licht blauw met grijs..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi zeg erg leuk die onderkant van de onderste lo
    maar vind beide lootjes heel erg leuk

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig!! 2 totaal verschillende lo's, maar beiden prachtig!!! Heerlijk he, het werken met echte zwart/wit foto's....vind ik heel anders scrapppen dan met kleur foto's...erg leuk!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke layouts zeg, die foto van de eerste is geweldig en van de 2e layout vind ik de kleuren en details erg leuk! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hele mooie LOtjes, heel leuk als je op de 1e foto de kleren bekijkt super die oude jurkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's om naar te kijken.
    Ik vind het leuk om vooral naar oude foto's te kijken.
    De lo zijn geweldig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende layouts heb je gemaakt, en wat leuk zijn die foto's van je eigen jeugd super.....
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen